خبرهای داغ:
برگ برگ تاریخ پُر برکت انقلاب اسلامی ایران سرشار از روز هایی ناب است که از عِطر حضور ملت هوشیار و اندیشه ورز کشورمان رنگ و بویی جاودانه پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۳۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ سیزده آبان از جمله این روزهاست که با حضور پُر صلابت خویش در ميان ایام الله انقلاب اسلامی درخششی خیره کننده دارد.

بلوغ فکری و بالندگی اندیشه و خرد؛ آنچنان ملت غیور ایران اسلامی بویژه دانشجویان و دانش آموزان کشورمان را تجهیز کرده بود که بی هراس از زور مداری سلطه گران زمانه، خانه خباثت و آشوبگری مستکبران را به تسخیر خود درآوردند و برگ زرین13 آبان را برای همیشه ی تاریخ به عنوان نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبرین و ظالمان جهان معرفی کردند.

سیزده آبان امسال با چهلمین روز فاجعه حزن انگیز منا تقارن یافته است، روزی که در آن حجاج عزیز کشورمان با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برائت خود را از جنایتکاران زمانه، بویژه آل سعود این غاصبان سرزمین وحی ابراز داشتند. و با طی نمودن راه حج ابراهیمی برخی در قربانگاه منا به دیدار جانان شتافتند و مصداق و منهم من قضی نحبه شدند . . .

با توجه به پیام روشن سیزده آبان که همانا اعلام انزجار از استکبارجهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب است ، بر هر زن و مرد مسلمان، فریضه واجب؛ هم نَفَسی با حجاج عزیزی است که با هدیه نَفَس خود به ساحت متبرک بزرگ مرد آزاده جهان، ولی عصر و الزمان حضرت قائم آل محمد(عج)؛ نَفس خنّاس فتنه گران جهان را رسوا کرده و با قربانی کردن «من» درون خویش در قربانگاه «منا» ثابت کردند که برائت از مستکبران و ظالمان جهان، امر واجبی است که به جا آوردن آن از جان گذشتگی می طلبد.

امروز، همزمان با یوم الله 13 آبان که هیهات مناالذله ملت ایران با حماسه عاشورا پیوند خورده است ، ملت رشید ایران اسلامی به دنیا ثابت خواهد کرد که ایران و ایرانی در برابر فشارهای ناجوانمردانه سیاسی، نظامی و اقتصادی سر خَم نخواهد کرد، بلکه هرچه مستحکم تر «برجای» خویش ایستاده و بر مواضع کفر ستیز خود ثابت قدم می ماند.

بی شک نه آمریکا و نه هم پیاله های اروپاییشان که سرمست از شراب زر و زور، گستاخانه عربده های قلدرانه سر داده و داعیه سلطه برجهان را دارند؛ پیداست، پیام بزرگ قیام عاشورا و حرکت عظیم و تاریخی آزادمرد بزرگ جهان حضرت امام حسین (ع) را به درستی فرا نگرفته اند.

ما عزاداران امام حسین(ع) هستیم؛ آن بزرگ مردی که با قیام اسطوره ای خود پوچی قدرت ستم پیشگان آنروز جهان را با یاران اندک خود هویدا ساخت. تجلی این حرکت بزرگ امروز در شعار مرگ بر آمریکا نمود پیدا می کند.

ملت رشید ایران اسلامی خوب می دانند که امروز ، آمریکا و ایادی اروپایی اش خواب فرزند نامشروعشان اسرائیل غاصب را در خاورمیانه آشفته می بینند و به همین خاطر به حیلتی جدید دست زده اند و با تمسک به مذاکره سعی در آرام کردن امواج خروشان ملتها به نفع خود دارند.

هنرمندان بسیجی اسیتان سمنان هم مانند مردم بیدار دل این استان همگام با مردم عزتمند کشورمان در یوم الله 13 آبان پُر صلابت تر از سالهای گذشته با درک حساسیت ها و سیاستها ، کوبنده تر از سالهای گذشته فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر مستکبرین ظالم و هیهات منا الذله خود را بر سر خواب زدگان زمان خواهند کشید.

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی هیچگاه جنایاتی که آمریکا در حق ملت ایران کرده از جمله انهدام هواپیمای مسافربری، جنگ تحمیلی علیه ایران، ترور بهترین افراد در زمان انقلاب، انواع فتنه‌ها، تحریم‌های اقتصادی و ترور دانشمندان هسته‌ای را فراموش نخواهند کرد؛ و با اقتدا به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای تحقق سخن ارزشمند امام راحل (ره) که فرمودند: «ما آمریکا را زیرپا خواهیم گذاشت»، گام بر خواهند داشت.

اگر دیروز دانش‌آموزان با نثار جان خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و دانشجویان پیرو خط امام(ره) با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به فرمایش امام راحل (ره) انقلاب دوم را رقم زدند و با اقتدا به رهبر خویش دوشادوش هم حرکت کردند و ضربات سنگینی به نظام سلطه جهانی وارد آوردند، امروز نیز وارثان آنها، گوش به فرمان امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هستند و به مبارزه با مکر دشمنان و جنایتکاران تاریخ ادامه خواهند داد و در مقابل مصلحت اندیشان در هر پست و مقامی که باشند، می‌ایستند.

خواهرم حجاب تو یگانه هنر بی بدیل توست که از ژرفای تاریخ ظهور اسلام تاکنون جاودانه مانده است، هنری که پاکیزگی ظاهر و باطن آن ، فریبکاری پُر رنگ و لعاب گناهکاران ناپاک جهان را به عجز کشانده و به ناله انداخته است ؛ حجاب هدیه ای از جانب زینب (س) شیرزن تکیده قامت ، ایستاده در مقابل جهل زور مدار آنروز جهان در قیامت عاشوراست، امروز اگر راحت نشسته‌ایم، مدیون استقامت مردانی هستیم که دلاورانه از حجاب بانوان در مبارزه با آمریکا و استکبار خونشان را نثار انقلاب اسلامی کردند.

قیام سرخ عاشورا هنوز هم جاریست، دامن پاک شما شیر زنان خطه ایران اسلامی هنوز پرورش دهنده یاران عاشورایی حسین (ع) است؛ هنوز دفاع از ساحت خیمه های اهل بیت حسین (ع) ادامه دارد؛ عطر خوشبوی شهادت هنوز در مُشام جوانان مدافع حرم مطهر شیرزن کربلا حضرت زینب کبری (س) جانها را می نوازد. پس باید بر این خط سرخ ثابت قدم بود و با تعظیمِ شعائر ماه حزن انگیز محرم همنوا با شئونات آن شد.

آنچه در برهه زمانی کنونی و در آستانه یوم الله سیزده آبان بیش از هر چیزی اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، آن است که مبارزه ملت انقلابي ایران با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، هنوز پایان نیافته است و این ملت راسخ تر از گذشته در این مسیر پایمردی و استقامت می‌نمایند. دشمن اگرچه در این روزها به کثیف ترین حربه‌ها نظیر تحریم، تهدید، ترور و حالا به مذاکره متوسل شده است، لیکن به خوبی در می‌یابد که ملت مقاوم ایران در این جنگ تمام عیار از پا نخواهد نشست.

سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان با صدور این بیانیه؛ همگام با ملت ایران در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و پرشور هنرمندان خود در مراسم 13 آبان انزجار و نفرت از استکبار جهانی را سر خواهند داد و همچنین به دولت اعلام می کنند که این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد را آویزه گوششان قرار دهند و با هوشیاری و ایستادگی ازحقوق حقه ملت ایران دفاع کرده و به وعده‌های پوشالی کشورهای غربی و به خصوص آمریکا دل خوش نکنند.

سازمان بسیج هنرمندان استان ولایت مدار سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها