به مناسبت 13 آبان:

تهیه و پخش بیش از 660 دقیقه برنامه به مناسبت 13 آبان از صدا و سیمای مرکز زنجان

صدا و سیمای مرکز زنجان امسال هم در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمرایکا با بیش از 660 دقیقه برنامه های متفاوت قصد دارد دلاور مردی ها و آزاد اندیشی قهرمانان دلیر این مرزو بوم را به تصویر بکشد.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۳۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سیزده آبان بر اهالی دیار آزادی و آزادگی آشناست. تاریخ میهن در این روز درخششی الهی یافت و روزی شد که بارها عظمت و استواری جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را برخود دید و بر خود بالید که در تقویم تاریخ، یادآور رادمری و شجاعت گردید.

صدا و سیمای مرکز زنجان امسال هم در سالروز تسخیر لانه جاسوسی امرایکا با برنامه های متفاوتی قصد دارد دلاور مردی ها و آزاد اندیشی قهرمانان دلیر این مرزو بوم را به تصویر بکشد.

معاونت صدای مرکز زنجان با برنامه های چون ویژه برنامه یک آسمان ستاره، به رنگ جوونی، ساعت به وقت نوجوونی، آخشاملار، خانواده، سلام زنجان، آوا و نوا ( سرودهای مناسبتی) قاصدک، برنامه های تامینی، .... به مدت240 دقیقه برنامه های روز دانش آموز را به گوش مستمعان خواهد رساند.

معاونت سیمای مرکز زنجان هم با تهیه و پخش بیش از 300دقیقه از جمله ویژه برنامه 13 آبان، مثل باران، نسل جوان، الاچیق، عطر آدینه، برنامه های تامینی وپخش سیما برنامه های این روز را به تصویر خواهد کشید.

معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز هم در نظر دارد اخبار و گزارش های ارسالی به تهران در قالب خبر مکتوب و گزارش های رادیویی و تلویزیونی، تولید و پخش خبر استانی در قالب خبرهای رادیویی و تلویزیونی، برنامه های تولیدی رادیویی و تلویزیونی، گفتگوی زنده خبری رادیویی، جمعا 115 دقیقه برنامه اطلاعات و اخبار روز 13 آبان را پوشش خواهد داد.

ارسال نظرات