در بيانيه سازمان بسيج اساتيد استان سمنان آمده است: 13 آبان تجلی برائت عاشورائیان از یزیدیان زمانه است.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۲۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، 13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با این تروریست با لذات دولتی، آمریکای جهانخوار، همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (ع)، به رخ جهانیان کشانده اند که هیهات من الذله ، حاشا که ما زیر یوغ استکبار جهانی و نوچه های لاابالی آن در منطقه و جهان برویم.

ما مبارزه سخت و بی امان خود را علیه آمریکا شروع کرده ایم و امیدواریم در سایه سار مقام عظمی ولایت و تاسی از فرمایشات ایشان و ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی پرچم توحید را در سراسر عالم بر افراشته سازیم.

اینک که چهره حقیقی نظام سلطه آشکارتر از همیشه است، جای بسی تعجب است که عده ای جاهل و یا مرعوب و ساده لوح در پی حذف شعار انقلابی «مرگ بر آمریکا» هستند. آن هم در زمانی که دولت ایالات متحده در بسیاری از صحنه های داخلی و عرصه سیاست خارجی در اوج عجز و ناتوانی قرار دارد. امروز هر ایرانی آزاده ای می داند که مفهوم «نرمش قهرمانانه »در عرصه دیپلماسی به معنای حذف شعارهای انقلابی از ادبیات انقلاب اسلامی نیست بلکه به معنای پایبندی در اصول و راهبردهای ترسیم شده توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تغییر در تاکتیک ها و استفاده از روش های متنوع دیپلماسی برای احقاق حقوق ملت ایران است و دولت ایالات متحده آمریکا پرده ای دیگر از حیله های پنهان خود را در پوشش «مذاکره خیرخواهانه !»مطرح نموده و با پنجه های آهنین پوشیده در دستکش مخملی، فقط اظهار دوستی با ملت ها را دارد. غافل از اینکه ملت ایران دارای صاحب و مقتدایی بصیر و تواناست.

امروز هم که فرزندان انقلاب بار سنگین و تلخ مذاکره با شیطان بزرگ را بر عهده گرفته اند برای اعتلای توحید است که ان شاء الله ثمره تلاششان شکستن دندان ابرقدرت هاست چرا که همه گرفتاری مسلمین از آمریکاست.

ما جامعه دانشگاهی استان سمنان رابطه ای را که به ضرر ملت و ایران اسلامی باشد به هیچ نحو نخواهیم پذیرفت؛ اگر تا دیروز رابطه ما با آمریکا، رابطه یک مظلوم با یک ظالم بود امروز ما با قدرت با وی برخورد می کنیم و فردا نیز از اوج قدرت به وی نگاه خواهیم کرد. سالها پیش امام روح الله فرمودند " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" و گذر زمان نیز صحت انوار قدسی اماممان را بیش از پیش بر ما آشکار ساخت.

ما اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان در پاسداشت این روز تاریخی بیعتی دیگر با ولایت و پیمانی مجدد برای مبارزه ملی با نظام سلطه می بندیم و همراه و همگام با ملت سلحشور و ولایت‌مدار استان سمنان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه حضوری با بصیرت و پرشور داشته و انزجار خود را از استکبار و استعمار جهانی با یادآوری جمله ای از امام خمینی(ره) که فرمودند: هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید اعلام می داریم و با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری به جهانیان گوشزد می کنیم؛ ما حتی برای یک لحظه با آمریکای جنایتکار و ایادی رسوای منطقه ای بر سر آرمان های خود که برگرفته از مکتب سید و سالار شهیدان است، کنار نخواهیم آمد و فریاد بر می آوریم مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و ... ما 13 آبان امسال را همانند سالیان گذشته تجلی برائت عاشورائیان از یزیدیان زمانه خواهیم ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها