امام جمعه و فرماندار شهرستان میامی همزمان با فرارسیدن 13آبان با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 13آبان دعوت کردند.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۲۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور و احمد قاضی به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادرکردند:

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است؛

سیزدهم آبان یادآور سه رخداد تاریخی در تحقق نهضت اسلامی ملت ایران است. تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)در سال 1343 پس از افشای گری های ایشان برعلیه طرح ذلت بار کاپیتولاسیون و کشتار بیرحمانه دانش آموزان معترض به رژیم طاغوت در سال 1356 و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 می باشد.

این سه حادثه، سه وجه ولایتمداری، بصیرت و استکبارستیزی ملت مسلمان ایران را نمایان می سازد و به حق روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است.

اینک در بزرگداشت سیزدهم آبان با حضور درراهپیمایی پرشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و شعارهای توأم با شعور و بصیرت،حقیقت دیگری از اراده پولادین ملت مسلمان ایران را متجلی می نمائیم .

دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان میامی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی، همچنین یادمان شهیدان دانش آموز درتحقق انقلاب اسلامی، از مردم همیشه درصحنه شهرستان میامی دعوت می نماید تا با حضور پویا و سرشار از غیرت دینی خویش در راهپیمایی روز سیزدهم آبان حماسه ای دیگر را خلق كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها