خبرهای داغ:
بیانیه تیپ پیاده 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت 13 آبان؛
یوم الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت غیرت انقلابی ملت مسلمان ایران و نقطه عطف پرشکوه جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۱۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، در هر دم و بازدم ما، مرگ بر آمریکا نقش بسته و ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم در وجود هر ایرانی است.

«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» این کلامی است که رهبر ما گفت و باور ماست اگر سختی ها را پشت سرگذاریم و تن به ذلت ندهیم، مانند مولایمان امام حسین(ع) فرزندانمان به وجودمان می بالند، پس تا آمدن حضرت مهدی (عج) و تا ابد آمریکاستیزی افتخار این ملت بزرگ است.

در این برهه حساس از زمان که برخی از ساده لوحان داخلی و خارجی گمان می برند، رفاقت با آمریکا و پهن کردن فرش قرمز برای او، راهی برای فرار از مشکلات داخلی و امید این افراد است ما پاسداران تیپ همیشه سرافراز 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان همپای ملت غیور استان، در راهپیمایی روز 13 آبان 1394 با مشت های گره کرده می گوییم: دنیا بداند: ما با خنده های فریبنده گرگ خود را تسلیم آنها نمی کنیم و بلند فریاد بر سر این شیطان بزرگ بر می آوریم: مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا،مرگ بر آمریکا.

ارسال نظرات
پر بیننده ها