همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسول حوزه نمایندگی سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام و مسولین ادارات و نهادها و رانندگان نوگان حمل نقل مهران در حسینه امام حسن مجتبی (ع) سپاه ناحیه مهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۹۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در همايش امر به معروف و نهي از منكر كه با حضور رانندگان ناوگان حمل و نقل مهران در سپاه اين شهرستان برگزار شد افزود: نبايد فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر در جامعه فراموش شود.
وي اظهار كرد: دشمنان می خواهند مردم را نسبت به ارزشها بی تفاوت و ارزشهای دینی را منهدم کنند لذا گسترش امر به نیکی و نهی از منکر سبب رشد و پیشرفت آن جامعه خواهد شد .
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) افزود: امتياز برتري امت اسلامي در گرو اجراي معروف و منکر است و اشاعه اين فرهنگ نيز باعث طراوت و سلامت جامعه مي شود.
وي همچنين با اشاره به ميزباني شهر مهران از زائران حسيني گفت: ميزباني زائران حسيني توفيق بزرگ الهي است كه نصيب مردم استان ايلام و بويژه مهران شده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) تاكيد كرد: اصناف ، بازاريان ، رانندگان و تمام اقشار مختلف مردم بايد نهايت مدارا را با زائران رعايت كنند و اين كار خودش يكي از مصاديق امربه معروف محسوب مي شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار