جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان از برگزاری نشست روشنگری امام و استکبارستیزی در دانشگاه آزاد لاهیجان با سخنرانی دکتر حسین علوی مدیرعامل خبرگزاری بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۷۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

نیازمند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اعلام دهه استکبارستیزی ومطالبه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، درمورد تبیینِ خط امام راحل(ره) اظهارکرد: ایشان در مورد خطرِ تحریف خط امام هشدار داده اند و یکی از برنامه های سازمان بسیج اساتید در جهت تبیین و روشنگری خط امام است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید با موضوع امام و استکبارستیزی سه نشست در دانشگاه های استان برگزار می کند، اعلام کرد: در دانشگاه های غرب گیلان این نشست دردانشگاه آزاد اسلامی آستارا با سخنرانی سردار علیزاده، رئیس مجمع عالی بسیج گیلان برگزار می شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان افزود: این نشست در دانشگاه های مرکزاستان، با محوریت دانشگاه گیلان و در دانشگاه های شرق گیلان، با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان که به ترتیب با سخنرانی مصلحی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه و دکتر حسین علوی مدیرعامل خبرگزاری بسیج کشور13 آبان ماه برگزار می شود.

نیازمند از برگزاری مجمع عمومی بسیج اساتید استان گیلان با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور خبرداد و گفت: این مراسم در دانشگاه آزاد اسلامی پل طالشان، ساعت 18 روز شانزدهم آبان برگزار می شود.

ارسال نظرات