کد خبر: ۸۵۸۹۳۷۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

با حضور سردار یدالله بوعلی، جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده، امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد گچساران و بسیج دانشجویی این دانشگاه مراسم قرائت فاتحه و تجدید بیعت با شهدای گمنام در واحد دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: شهدا صاحبان و مالکان اصلی انقلاب اسلامی بوده و امروز وظیفه سنگینی را بر دوش ما گذاشته‌اند.

یدالله بوعلی تصریح کرد: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی که سبب ترس و وحشت دشمنان به ویژه دشمنانه همسایه شده است، نتیجه فداکاری و اهدای خون شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه یادمان شهدا نباید تنها در مراسم‌های سالگرد برگزار شود، اضافه کرد: شهادت در فرهنگ اسلامی یک فرهنگ و باور است، به همین دلیل باید در راستای تقویت این فرهنگ تلاش کرد.

بوعلی در پایان این مراسم در پاسخ به سئوال خبرنگاران در گچساران مبنی بر تلاش عده‌ای از خواص برای کمرنگ کردن و در نهایت حذف شعار «مرگ بر آمریکا»، گفت: باید به بصیرت و درک این افراد در خصوص شناخت آمریکا شک کرد، چراکه آمریکا نماد ظلم، ستم و استکبار است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هیچ انسان عاقل و بادیانتی در خصوص حذف این شعار و اینکه آمریکا سردمدار استکبار بوده و خوی وحشی‌گری آن به دنیا اثبات شده است، تردید نمی‌کند.

بوعلی ادامه داد: حذف این شعار و دلایل حذف این شعار بر هیچ منطقی استوار نیست، چراکه آمریکا به هیچ عنوان از خوی استکباری خود دست برنمی‌دارد.

وی تأکید کرد: باید در باور و اعتقادات افرادی که این ادعا را دارند شک کرد زیرا مگر می‌شود کسی شیعه و مسلمان ایرانی باشد و وحشی‌گری‌های آمریکا را بپذیرد.

ارسال نظرات