به همت ناحیه مقاومت بسیج ی کهگیلویه یادواره 36 شهید دانش‌آموز این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۶۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

عصر امروز یادواره 36 شهید دانش‌آموز شهرستان کهگیلویه به همت واحد فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و بسیج دانش‌آموزی حوزه شهید فهمیده در دهدشت برگزار شد.

مسیح محمودی در این مراسم با بیان اینکه اگر کسی در حوزه اعتقاد مومن باشد تردید در قلوب و نفوس او جایی ندارد، اظهار داشت: تبعیت از شیطان مسیر درستی را نه در اخلاق و رفتار و نه در ایمان ندارد.

جانباز 70 درصد دفاع مقدس شهدا را روشنی‌بخش محفل هستی خواند و با بیان اینکه اگر نباشند نظام هستی دچار مشکل می‌شود، افزود: کراماتی که گهگاهی از شهدا مشخص می‌شود برای مشاهده حقیقت است.

وی انقلاب اسلامی را مقطعی برای دریافت این حقیقت از امام (ره) و روحانیت دانشت و گفت: تقدیم 33 هزار شهید دانش‌آموز نمایانگر بصیرت این قشر و افتخاری برای مکتب تعلیم و تربیت است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به پیشتازی دانش‌آموزان و دانشجویان در وقوع حوادث 13 آبان تصریح کرد: امام و شهدای 13 آبان به ما آموختند که مصادیق شیطان را بدانیم و کوچکترین تمایل و صحبتی با ظالمان نداشته باشیم.

محمودی آمریکا را مصداق استکبار خواند و با بیان اینکه شیطان بزرگ امنیت خود را در ناامنی دیگران، رفاه خود را در محرومیت و توسعه خود را در عقب‌ماندگی دیگران می‌بیند افزود: منطق استکبار این است که فرعون‌وار حاکمیت می‌کند.

وی با استناد به نص صریح قرآن با ظالم نشستن را پذیرفتن منطق ظلم دانست و با اشاره به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه ما بی‌منطق و اهل خشونت نیستیم، تصریح کرد: ما اهل تعامل و اهل زندگی مسالمت‌آمیز هستیم و دچار غفلت نمی‌شویم.

محمودی تأکید کرد: به تبعیت از رهبری توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را می‌بینیم و سیاست‌های خود را متناسب با نقشه‌های دشمن تنظیم می‌کنیم.

ارسال نظرات