مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه؛
دشمنان اسلام در گذشته با حمله موشکی در قالب جنگ سخت علیه ایران ظلم می کردند ولیکن امروزه با نفوذ در فرهنگ و اذهان جوانان قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارد.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۶۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سعید بهرامی در نشست خبری که بعدازظهر امروز با اصحاب رسانه و مسئولین حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز در محل بسیج دانشجویی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز اظهار داشت: امریکا از هیچ تلاشی برای جلوگیری از وقوع انقلاب اسلامی دریغ نکرد.

وی افزود: سفارت امریکا در ایران زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید به لانه حاسوسی تبدیل شد و با تحریک قومیت های مختلف ایران در صدد به راه انداختن جنگ های داخلی بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز به دیگر جنایات امریکا اشاره کرد و گفت: حمله به طبس، حمایت و پشتیبانی از منافقین در ترور افراد ایرانی، مصادره اموال ایران از جنایاتی است که در گذشته نسبت به ایران انجام داد ولیکن امروزه با ترویج تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد.

وی در خصوص مقابله با جنایتکاران گفت: شعار "مرگ بر امریکا" در کشورهای اسلامی طنین انداز خواهد شد و دانشجویان نیز با بصیرت و هوشیاری که دارند همگام با تمام ملت ایران در روز 13 آبان بانگ مرگ بر امریکا را سر خواهند داد.

بهرامی با اشاره به برنامه های بسیج دانشجویی در روز 13  آبان عنوان کرد: برگزاری کرسی های آزاداندیشی، شرکت در راهپیمایی مبارزه با استکبار جهانی، برگزاری تریبون های آزاد داشجویی، توزیع نشریات و پوستر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری تجمع های ضد استکباری، تهیه فیلم کوتاه و سخنرانی کارشناسان و فعالان سیاسی در دانشگاه ها از جمله برنامه هایی است که در سطح دانشگاه ها برگزار خواهد شد که این فعالیت ها از 13آبان آغاز و تا 16 آذر همزمان با روز دانشجو ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات