سیزده آبان یادآور یک حقیقت تلخ و بسیار مهم است و آن حقیقت عبارت است از روح استکبار در قدرت های استکباری و سلطه های استکباری . آحاد ملت های کشورهای گوناگون – از جمله ملت ما – باید هرگز این را از یاد نبرند . بدانند این چهره ای که در آنجا قرار گرفته است ، چهره متجاوز است ، چهره متعرض است ، قصد پیشروی دارد ، تا اینجا که شرف یک ملت را لگد مال کند . تجاوز ناموسی بکند ، تجاوز عرضی بکند ، به جان و مال تجاوز کند و کسی هم نتواند از او سئوال کند و توضیح بخواهد. « امام خامنه ای ( مد ظله العالی )»
کد خبر: ۸۵۸۹۳۴۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

در این بیانیه آمده است:

سیزده آبان روز تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 1342 ، روز فتح لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو امام(ره ) و روز به خون کشیده شدن دانش آموزان این میهن اسلامی است و بدرستیکه روز « ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامیده شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 

تقارن این یوم ا... با چهلمین روز جانباختگان فاجعه تأسف بار منا فرصت مغتنمی است برای انزجار از شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و همدستان پلیدش در منطقه .سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی سند مقاوت ، بصیرت ،شجاعت و دشمن ستیزی جوانان مسلمان ولایی در برابر مکرهای پلید دشمنان اسلام است که امروز هم به استمرار آن نیازمندیم. از این رو بر هر مسلمان و هر انسان آزاده ای لازم است با پیروی از مکتب سیدالشهداء (ع) برای رسوایی سران کفر و استکبار جهانی به صحنه آمده و برائت و بیزاری خود را از آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل و آل سعود با مشت های گره کرده فریاد بزنند.

در بخش پایانی بیانیه می خوانیم:

لذا ما مهندسین بسیجی استان ولایت مدار چهارمحال و بختیاری مثل همیشه با آرمان های بلند حضرت امام (ره) و حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) ولی امر المسلمین جهان پیمان دوباره می بندیم و از یزیدیان زمان اعلام برائت و بیزاری می جوئیم و با  شعار « هیهات منّاَ الذلّه » ،در راهپیمایی عظیم استکبار ستیزی روز یوم ا... 13 آبان شرکت خواهیم نمود.

ارسال نظرات