خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: دانش آموزان ما با الگوپذیری از شهید فهمیده، ایستادگی در مقابل دشمن را تکلیف و مشق خود قرار دادند.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۴۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین خدادادی در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان درمیان از شهدا به عنوان انسان‌های هنرمند یاد کرد واظهارداشت: شهدا به بالاترین سطح انتخاب درست بهره‌مندی از دنیا و آخرت رسیده‌اند و در دنیا با فرار از گناه قدم در راه مبارزه حق علیه باطل گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت عاملی مهم برای رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار است، گفت: دانش آموزان و نونهالان انقلاب اسلامی با ترک سنگر علم و دانش، در سنگر دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن حضور پیدا کردند و در مقابل دشمن عرض اندام کرده و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

وی با اشاره به نقش و تکلیف دانش آموزان امروز در جامعه تأکید کرد: دشمنان بعد از جنگ نظامی سراغ جنگ فرهنگی و جنگ نرم آمدند تا بلکه بتوانند با جنگ نرم باورها و اعتقادات دانش آموزان ما را سست و متزلزل کنند.

خدادادی با بیان اینکه دانش آموزان ما با الگوپذیری از شهید فهمیده، ایستادگی در مقابل دشمن را تکلیف و مشق خود قرار داده اند، افزود: آنها رهنمودها و تدابیر رهبر معظم انقلاب که از دانش آموزان تحصیل، تهذیب و ورزش را انتظار دارند را با جان و دل به مرحله عمل رساندند.

خدادادی بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم دشمن را ارتقای تحصیلی، پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی در بین دانش آموزان دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره ای را یک چالش جدی پیش روی دانش آموزان برشمرد و ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا به نحوی که در شان و جایگاه شهدا باشد ضروری است.

وی عنوان کرد: شهدا سند افتخار و عزت کشور هستند و باید به این سند عزت و افتخار بالید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها