خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا در مقطع حساس تاریخی امروز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۳۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی اظهار داشت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده‌خواهی قدرت‌های بیگانه است که پرچمداری جبهه مبارزه با آمریکا در محیط جهانی، استحکام نظام اسلامی، موقعیت ممتاز و اثرگذار جمهوری اسلامی و غیره از جمله پیامدهای آن است.

وی بیان کرد: شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل و صهیونیسم»، ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا در مقطع حساس تاریخی امروز انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: به مناسبت روز ملی استکبارستیزی امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مساجد استان نشست‌‌های مردمی بصیرتی برگزار می‌شود.

وی ضمن تشریح مهمترین برنامه‌های سخنرانی شامگاه 12 آبان در مساجد استان اظهار داشت: سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در مسجد محمدیه دره مراد بیگ و سردار مجیدی جانشین فرمانده سپاه همدان در مسجد قمر بنی‌هاشم کوی جنت سخنرانی دارند.

بقایی افزود: حجت‌الاسلام رستمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی در مسجد ولایت شهرک شهید چمران و حجت‌الاسلام فلاحی، دبیر جبهه پایداری در مسجد قمر بنی‌هاشم شهرک فرهنگیان به تبیین ابعاد استکبار ستیزی می‌پردازند.

وی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی جوادی در عباسیه کوچه مشکی در مورد استکبار و تبعات عدم مقابله با این نظام، گفت: حجت‌الاسلام ثروتی را در مسجد مسلم بن عقیل هنرستان، حجت‌الاسلام ستاری در مسجد مهدیه، حجت‌الاسلام مهاجر در مسجد امام حسین (ع) شهرک مدنی و حجت‌الاسلام بهرامی‌فر در مسجد ابوذر کوی شاهد سخنرانی می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: سخنرانی‌های حجت‌الاسلام مظفری در مسجد ابوالفضل(ع) خضر، حجت‌الاسلام پایروند در مسجد فاطمه‌الزهرا شهرک مدنی و عروجی معاون هماهنگ‌کننده سپاه همدان را در مسجد شهرک مدرس در نظر گرفته شده است.

وی از سخنرانی سعید نظری رئیس مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان در مسجد بنی فاطمه شهرک شهید بهشتی خبر داد و بیان کرد: محمود احدیان معاون اجرایی ستاد برگزاری نماز جمعه همدان در مسجد صاحب‌الزمان میدان مدرس و محمدجواد توحیدی در مسجد جامع همدان سخنرانی می‌کنند.

بقایی افزود: سخنرانی علی‌اصغر آخوندی، کارشناس مسائل سیاسی را در حوزه علمیه فدک همدان بعد از نماز ظهر و عصر در مورد استکبارستیزی انجام و سخنرانی دوم وی در مسجد کوی سنگستان نیز بعد از نماز مغرب و عشا است.

وی گفت: در این برنامه‌ها ابعاد استکبار، چرایی مقابله با آن و الگوپذیری دیگر کشورها از استکبارستیزی ایران اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد، ضمن اینکه این برنامه از طرف جبهه مردمی استکبارستیزی و با حمایت معاونت فرهنگی- اجتماعی سپاه همدان در مساجد برپا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات