خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است که همین موضوع روح انقلاب اسلامی را نیز در بر می‌گیرد، گفت: متأسفانه عده‌ای از تغییر سیاست نظام در مقابل استکبار سخن می‌گویند.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۲۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس اظهار داشت: در آخرین دیداری که دانشجویان با مقام معظم رهبری در ماه رمضان داشتند ایشان تأکید داشتند دانشجویان آرمان‌خواهی را مد نظر داشته باشند.

وی بیان کرد: بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است که همین موضوع روح انقلاب اسلامی را نیز در بر می‌گیرد و متأسفانه اکنون در شرایطی صحبت می‌کنیم که عده‌ای از تغییر سیاست نظام در مقابل استکبار سخن می‌گویند.

وی افزود: برخی می‌گویند آمریکا گرگ سابق نیست که این سخن کاملا اشتباه است چرا که آمریکا گرگی درنده تر شده است و اکنون در شرایطی در غرب آسیا به سر می‌بریم که میلیون‌ها نفر به خاطر سیاست آمریکا در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن و غیره کشته شدند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی همدان عنوان کرد: آمریکا با سیاست غلط خود جنگ 8 ساله‌ای را به ایران تحمیل کرد که بهترین جوانان کشورمان در این ایام به شهادت رسیدند که این شهدا خود بهترین سندی است تا در راستای استکبارستیزی به آن استناد کنیم و مردم نیز نشان دهند که در این زمینه از مطالبات خود کوتاه نمی‌آیند.

وی تصریح کرد: علم ما در مقابل استکبار جهانی با تمسک به شهدای انقلاب، دفاع مقدس و بعد دفاع همچنان ادامه دارد، ضمن اینکه شهدا علم مبارزه با استکبار را دارند و از وجودشان برای مقابله با جهانخواران گذشتند.

فریادرس از برگزاری کرسی آزاد اندیشی در همدان خبر داد و اظهار داشت: آمریکا با سیاست خود قصد منزوی کردن ایران و اقتصاد ایران را داشت، ضمن اینکه در موضوع هسته‌ای به دنبال انزوای ایران در فضای سیاسی بود.

وی گفت: آمریکا مجبور شد تا با ایران به پای میز مذاکره بیاید و برخی حقوق ایران را بپذیرد ولی خوی استکباری و سلطه طلبی آنها همچنان وجود دارد و در موضوع برجام نیز قصد دارد تا بعد از آن در بخش‌های مختلف کشور نفوذ یابد تا به استحاله درونی انقلاب اسلامی بپردازد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی همدان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها همچنین در زمینه اقتصاد نیز قصد به حاشیه راندن ایران را داشتند، گفت: در این زمینه نیز رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را به مردم معرفی کردند و بسیج دانشجویی نیز در این زمینه مطالبه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات