خبرهای داغ:
مدیر پخش فرآورده‎های نفتی منطقه همدان خبر داد

کاهش 2 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در منطقه همدان

مدیر پخش فرآورده‎های نفتی منطقه همدان با اشاره به مصرف یک میلیارد و 70 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی تا پایان مهر ماه سال جاری در منطقه همدان گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۱۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

صادق فریدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: تا پایان مهر ماه سال جاری یک میلیارد و 70 میلیون لیتر از انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز و نفت‌کوره اعم از نیروگاهی و غیرنیروگاهی در منطقه همدان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

وی افزود:مصرف بنزین در این منطقه در بازه زمانی یاد شده 279 میلیون و 900 هزار لیتر بوده که در مقایسه با مصرف سال گذشته که 277 میلیون و 400 هزار لیتر بوده که نشان از افزایش یک درصدی مصرف این نوع فرآورده است.

مدیر پخش فرآورده‎های نفتی منطقه همدان بیان داشت: پس از گذشت 7 ماه از سال جاری، 18میلیون و 460 هزار لیتر نفت سفید در این منطقه مصرف شده که با توجه آمار مصرف سال گذشته شاهد کاهش 3 درصدی مصرف این فرآورده نسبت به پارسال هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نفت‌گاز مصرفی این منطقه نیز با 376 میلیون و 290 هزار لیتر، کاهش یا افزایشی محسوسی نسبت به پایان 7 ماهه سال 93 نداشته است.

فریدی در خصوص نفت کوره مصرفی نیز بیان کرد: در 216 روز ابتدای امسال، در بخش غیرنیروگاهی 9 میلیون و 480 هزار لیتر و در بخش نیروگاهی 373 میلیون و 740 هزار لیتر در منطقه همدان مصرف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، به ترتیب 45 و 2 درصد کاهش را نشان می‌دهد.­­­­­

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی و احتمال بروز سرمای زودهنگام در استان، خوشبختانه تمهیدات لازم اندیشیده شده و ذخیره سازی کافی در مخازن انبارهای نفت استان انجام شده است از این رو جای هیچگونه نگرانی نیست لیکن صرفه جوئی و مصرف بهینه سوخت همواره مورد تاکید این مدیریت قرار دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات