خبرهای داغ:
زهرا نصیری
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان خبرداد:
افزایش 250درصدی درخواست های مردمی برای سرویس دهی شرکت اتوبوسرانی اصفهان در13 آبان
کد خبر: ۸۵۸۹۳۱۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

به گزارش روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی اصفهان،مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان ازاختصاص 400 دستگاه اتوبوس ویژه جهت انتقال اقشارمختلف مردم درراهپیمایی13آبان خبر داد وافزود: تمهیدات ویژه ای برای آماده سازی مسیر راهپیمایی 13 آبان از سوی این شرکت و سرویس دهی به اقشارمختلف مردم و بویژه دانش آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی اصفهان، محمد علی احمدی ، با بیان اینکه صبح روز چهارشنبه مراسم راهپیمایی 13 آبان از میدان انقلاب اسلامی شروع و از مسیر خیابان کمال اسماعیل، پل فردوسی تا پل خواجو ادامه پیدا می‌کند تصریح کرد: درساعت 15/8 اتوبوس های شرکت اتوبوسرانی در کلیه نقاط ازجمله،مدارس ، دانشگاهها و مساجد آماده انتقال مردم به سمت مسیر های راهپیمایی هستند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، گفت:طبق هماهنگی های صورت گرفته درراهپیمایی فردا تمهیدات ویژه ای برای بانوان در نظر گرفته است که دراین زمینه مسیراتوبوس های برگشت بانوان ازمیدان خواجو تا خیابان مشتاق خواهد بود تا در این زمینه خواهران با مشکلی روبه رو نشوند.

احمدی ، تاکید کرد: 100 دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوسرانی اصفهان درراهپیمایی 13 آبان و روزمبارزه با استکبار ستیزی برای بانوان اختصاص داده شده است.  

وی بااشاره به حضور پرشور پرسنل شرکت اتوبوسرانی نیز در این راهپیمایی تاکید کرد: چند دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال کارکنان این شرکت در یوم ا... 13 آبانماه در نظر گرفته است، چرا که پرسنل این شرکت نیزمانند سال های قبل در این حرکت انقلابی حضوری پرشور دارند.

وی بیان داشت: در یوم ا.. 13 آبانماه کلیه اقشار مردم اعم از طلاب ، دانش آموز، دانشجو و مردم حضور دارند و ما سعی کرده ایم که بتوانیم به همه آحاد در این روز خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان اضافه کرد: امسال در خواست های مردمی جهت اعزام اتوبوس برای راهپیمایی یوم ا...  13 آبانماه نسبت به سال قبل 250درصد افزایش داشته است.  

وی تصریح کرد: ملت ما با تکیه بر آرمان های انقلابی و آموزه های دینی همیشه در برابر استکبار و زیاده خواهی مستکبران ایستاده است. و دراین روز نیزهمه یکصدا در برابرشیطان بزرگ خواهند ایستاد.

 انتهای پیام/ 63055/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار