در سومین مسابقات ملی اذان دانشگاه‌های کشور؛
حسین قدسی دانشجوی ترم پنجم رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر دانشگاه یزد در سومین دوره مسابقات ملی اذان دانشگاه‌های کشور که ۲۷ و ۲۸ مهرماه در مشهد مقدس برگزار شد، به مقام چهارم دست یافت.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۰۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حسین قدسی دانشجوی ترم پنجم رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر دانشگاه یزد در سومین دوره مسابقات ملی اذان دانشگاه‌های کشور که ۲۷ و ۲۸ مهرماه در مشهد مقدس برگزار شد، به مقام چهارم دست یافت.         

حسین قدسی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: دانشجویان شرکت‌کننده از۳۰۰ دانشگاه‌ کشور در مرحله مقدماتی از طریق سایت مسابقات سومین دوره مسابقات ملی اذان دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، فایل‌های صوتی خود را ارسال کردند و پس از داوری یکصد نفر به عنوان نفرات برگزیده برای شرکت در مرحله حضوری انتخاب شدند.    
وی افزود: در مرحله حضوری مسابقات از بین ۱۰۰نفر، شش نفر به عنوان منتخبان این دوره انتخاب شدند که من توانستم مقام چهارم را کسب کنم.        
وی افزود: افراد منتخب در این مسابقه به صورت مستقیم به مسابقات بین‌المللی سال آینده راه یافتند.
به گفته وی توفیق اذان گفتن در حرم مطهر امام‌رضا (ع) توسط منتخبان این دوره نیز از مهمترین دستاوردهای معنوی این مسابقات بود.      
وی که در بخش‌های ترتیل، قرائت، اذان و تواشیح فعالیت دارد، کسب مقام پنجم در جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع)، رتبه‌های دوم و سوم استانی در بخش تواشیح، مقام اول در بخش ترتیل در مسابقات استانی هلال‌احمر، مقام سوم در بخش ترتیل مسابقات استانی اوقاف، مقام اول مسابقات استانی قرائت شکوفه‌های اوقاف زیر ۱۶سال و همچنین مقام سوم مسابقات استانی ستاد اقامه نماز در بخش اذان را از جمله افتخاراتی ذکر کرد که تاکنون در این زمینه به دست آورده‌است.
وی در پایان به دانشجویان توصیه کرد قرائت قرآن را همیشه در زندگی خود مورد توجه قرارداده و حداقل با خواندن روزی یک صفحه از قرآن خود را با آن مانوس کنند که مطمئنا این راهی خواهد شد برای ارتباط قوی‌تر با قرآن و کسب موفقیت در دنیا و آخرت.

 

ارسال نظرات