همزمان با هفته بسیج دانش‌‌آموزی، یادواره 41 شهید والامقام دانش‌‌آموز در شهرستان رابر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۰۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر ظهر امروز در یادواره 41 شهید دانش‌آموز رابر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه دانش‌آموزان شهید این شهرستان بر ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان تأکید کرد و اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز باور داشتند که درس خواندن نوعی جنگ با دشمن است.

امام‌بخش گفت: زمانی که یک دانش‌آموز ایرانی با علم خود پله‌های ترقی را طی کند و برای کشور و جامعه‌اش مفید باشد، خوار چشم دشمنان است.

وی بیان داشت: دشمن در زمان فعلی با استفاده از تمام ابزارها سعی در سست کردن عقیده و باور نوجوانان و جوانان دارد که شایسته است دانش‌آموزان نسبت به این امر بصیرت داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر شهدای دانش‌آموز را در زمان خود به عنوان افراد بصیر و ولایی نام برد و گفت: شهدا با خدا معامله کرده‌اند و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران حاکم است، آسیبی به این کشور نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان ماه یادآور سه واقعه عظیم در کشور ایران است، اظهار کرد: مهم‌ترین شعار انقلاب اسلامی، شعار مرگ بر آمریکا است که شعاری برخاسته از آموزه‌های دینی در مقابله با دشمنان انقلاب است.


ارسال نظرات