علی اشرف خانلری
مسیر راهپیمایی 13 آبان در شهرری اعلام شد؛
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از تمهیدات مدیریت شهری برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی 13 آبان در شهرری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۹۲۶۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف با اعلام مسیر راهپیمایی 13آبان  از کانون سمیه واقع در خیابان فدائیان اسلام تا میدان شهرری، گفت: مدیریت شهری برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم، تمهیدات لازم فرهنگی، ترافیکی و امورشهری را پیش بینی کرده است.

کتانباف با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 9:30 صبح آغاز می شود و در نهایت با تجمع راهپیمایان در میدان شهرری به پایان می رسد، افزود: جانمایی غرفه های فرهنگی بابت توزیع محصولات فرهنگی و تبلیغات محیطی با مضامین مناسبتی  از جمله اقدامات فرهنگی مدیریت شهری در طول مسیر راهپیمایی است.

وی به آماده باش کارشناسان ترافیک برای برقراری امنیت تردد اشاره کرد و  ادامه داد: اکیپ های امورشهری و خودروهای تفکیک پسماند برای پاکسازی مسیر و ارائه خدمات آموزشی در قالب طرح آسمان آبی زمین پاک نیز حضور فعال خواهند داشت.

کتانباف شعار محوری ویژه برنامه های 13 آبان امسال را "مبارزه ادامه دارد..." اعلام کرد و گفت: همزمان با این روز، ده ها ویژه برنامه مناسبتی نیز در مساجد، مدارس، پایگاه های بسیج و مراکز فرهنگی بامشارکت مدیران محله اجرا می شود.

شهردار منطقه 20  به هویت بخشی سیمای بصری منطقه با بهره مندی محتوایی از آموزه های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) اشاره کرد و اجرای مسابقه های فرهنگی، تقدیر از دانش آموزان برتر در زمینه فرهنگی و هنری و کارگاه های آموزشی طرح گوهر رحمت را از دیگر برنامه های مدیریت شهری در روز 13 آبان برشمرد.

 

 

ارسال نظرات