خبرهای داغ:
افرادی که مسئله حذف نماد مبارزه ملت ایران با استکبار، یعنی شعار مرگ بر آمریکا را مطرح می کنند؛ ظاهرا این شعار را مقطعی و منقضی و تحمیلی می‌پندارند. درصورتی که طبق فرموده رهبر انقلاب مرگ بر آمریکا را کسی به ملت ایران یاد نداد.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۸۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، روز 13 آبان سال 1385، دانشجویان انقلابی، عاشق و جان برکف در حرکتی خودجوش یکی از لانه‌های بزرگ و تاثیرگذار فساد و جاسوسی را پاکسازی کردند. این واقعه که در نوع خود مثال زدنی بود، همراهی و حمایت امام راحل (ره) و آحاد امت حزب الله را در پی داشت که هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا، این شیطان بزرگ را به سخره گرفت و امروز می‌بینیم که سرافکندگی افشای اطلاعات و تبعات حاصل از آن هنوز هم دامن‌گیر آنهاست.

اما متاسفانه چندی است مسئله حذف نماد مبارزه ملت ایران با استکبار، یعنی شعار مرگ بر آمریکا توسط برخی در جامعه مطرح شده است. این افراد ظاهرا این شعار را مقطعی و منقضی و تحمیلی می‌پندارند. درصورتی که طبق فرموده رهبر انقلاب مرگ بر آمریکا را کسی به ملت ایران یاد نداد.

شعار مرگ بر آمریکا از اعماق جان یکایک مردم بر آمد. حال عده‌ای در گوشه و کنار پیدا می‌شوند و مورد سؤال قرار میدهند که چرا؟ چرا شما این چرا را به جایگاه خودش به کار نمی‌برید؟ چرا نمی‌پرسید که چرا رژیم آمریکا با ملت ایران به جرم اینکه خواسته است مستقل باشد این همه کینه ورزی و دشمنی کرد و باز هم میکند؟

نگاهی به کارنامه درخشان و پرافتخار این نظام مقدس درعرصه داخلی و بین المللی پس از انقلاب اسلامی و واقعه تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ زمینه شکرگزاری و درک این موهبت عظیم الهی را دو چندان می کند. کشوری که باهمه تحریم ها وتوطئه های شیاطین عالم نه تنها ذره ای ازآرمان ها واهداف انقلابی اش عقب نشینی نکرده است بلکه باهمت جوانان مومن وانقلابی اش به موفقیت های شگرفی درعرصه های مختلف دست پیداکرده است.

درعرصه بین المللی ملت های آزاده و بیدارجهان با الگوگیری ازاین انقلاب مبتنی براسلام و رهبری او در برابر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود ایستاده اند و بی شک تا پیروزی نهایی ایستادگی خواهند کرد و تا احقاق حقوقشان ازپای نخواهند نشست.

قطعا همه این افتخارات، با لطف خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبری های حکیمانه، مدبرانه ودلسوزانه رهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای و نیز اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران ومسئولان پدیدآمده است. از این رو مسئولان محترم باید با در نظرگرفتن مصالح کشور، همدلی وهمفکری و برادری خود را حفظ کرده وبا پیروی از فرامین و رهنمون های حکیمانه رهبری انقلاب با همه توان درمقابل زورگویان و متجاوزان ایستادگی نمایند که ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

اصحاب رسانه استان اصفهان ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای عزیزانقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی از آحاد ملت شریف ایران جهت حضوردریوم الله 13 آبان وتجدید بیعت با آرمان‌های نظام ومقام معظم رهبری دعوت می نماید و خود نیز به عنوان قطره ای ازاقیانوس بی کران امت هوشیار و بابصیرت، باحضور منسجم و موثر در این عرصه و پوشش لحظه به لحظه حماسه عظیم ملت اناجم وظیفه خواهیم کرد.

اصحاب رسانه استان اصفهان

انتهای پیام/ 63055/

ارسال نظرات