خبرهای داغ:
مهمانی پدر شهید پرور

پدر شهیدان نوری‌فرد میهمان فرزندان شهیدش شد

مرحوم محمدتقی نوری‌فرد، پدر شهیدان محمود و احمد نوری‌فرد، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۴۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایثار واحد قزوین، مرحوم محمدتقی نوری‌فرد، پدر شهیدان محمود و احمد نوری‌فرد که بر اثر ضربه‌ی مغزی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بوعلی قزوین بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
وی هفته‌ی گذشته بر اثر زمین خوردگی در محل کار دچار ضربه‌ی مغزی شده و در بیمارستان بوعلی سینای قزوین تحت مراقبت پزشکان مربوطه بود.
پیکر پاک این پدر گرانقدر شهید، ساعت 14:30 روز چهارشنبه 13 آبان سالجاری، از امامزاده اسماعیل(ع) واقع در ابتدای خیابان شهدا (سپه) به سمت گلزار شهدا تشییع و در مزار شهدا به خاک سپرده می‌شود.
گفتنی است: شهید محمود نوری‌فرد، یکم خرداد ۱۳۴۲، در شهر قزوین به دنیا آمد، تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.
این شهید گرانقدر هفتم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۵ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
شهید احمد نوری‌فرد، نیز پانزدهم فروردین ۱۳۴۴، در شهر قزوین به دنیا آمد، تا سوم متوسطه درس خواند و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.
این شهید گرانقدر نیز در سالروز شهادت برادر شهیدش، در هفتم اسفند ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به چشم و پا، شهید شد، مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد

 

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها