خبرهای داغ:
در جلسه توجیهی مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی قزوین مطرح شد:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در جلسه هماهنگی روسای اتحادیه ها و مدیران اجرایی گفت : برگزاری دور های آموزشی جهت افزایش سطح توانمندی هیات مدیره و مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی ضروری است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۳۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج ازقزوین ، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین : علی اکبر کبیری در جلسه هماهنگی مدیران اجرایی و روسای اتحادیه های استان قزوین با تاکید نقش آموزش در بهبود عملکرد مدیران اجرایی گفت : مدیران اجرایی به عنوان سکانداران اتحادیه ها نقش آفرینی می کنند و باید از مهارت و تخصص لازم جهت ارائه خدمات به جامعه اصناف برخوردار باشند.
وی از برگزاری  دور های آموزشی جهت ارتقاء سطع علمی و تخصصی مدیران اجرایی خبر داد و افزود: با توجه به وسعت خانواده بزرگ اصناف در استان ، موضوع آموزش بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
کبیری با اشاره به پیش بینی برگزاری دور های آموزشی برای مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی در سراسر استان اظهار داشت: با هماهنگی اتاق اصناف استان و اتحادیه های مربوطه هماهنگی لازم برای برگزاری دور های تخصصی انجام شده است .
وی همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای متقاضیان پروانه کسب را ضروری دانست و ادامه داد:  زمینه لازم برای برگزاری این دوره های ایجاد شده و با هماهنگی های صورت گرفته در زمینه آموزش متقاضیان پروانه کسب صنفی در استان فراهم شده است.
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت : این دور ها شامل آشنایی با قانون نظام صنفی و آئین نامه های داخلی ، قوانین مربوط به مالیات در صنوف – قوانین بهداشتی- قوانین و آئین نامه های مربوط به شهرداری ها و .... می باشد .
به گفته این مسئول : پس از پایان هر دوره مدیران اجرایی اتحادیه ها بر اساس دانش فنی و مهارت لازم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و تصمیات لازم در خصوص ادامه فعالیت آنها بر اساس سطح علمی و دانش آنها گرفته می شود.
وجود همکاری و تعامل دوسویه عامل موفقیت در ارائه خدمات است
وی در ادامه وضعیت اصناف استان در شاخص های مختلف را مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد : عملکرد مثبت اصناف استان   نتیجه همکاری و تعامل دوسویه اتاق اصناف با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوده است .
وی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش مدیران اجرایی در بهبود فرآیند اجرای قانون نظام صنفی گفت : عملکرد مدیران اجرایی به صورت روزانه مورد ارزیابی قرار می گیرد در صورت بروز هر گونه خطایی تذکر لازم ابلاغ خواهد شد.
کبیری بر رعایت انظباط کاری و اصول اداری و تکریم ارباب رجوع از سوی مدیران اجرایی تاکید کرد و تصریح کرد: کلیه مدیران اجرایی ضمن رعایت ساعات کاری خود بایستی همواره آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به صنوف را داشته باشند.
وی در پایان   افزود : حوزه اصناف از دامنه فعالیت گسترده ای برخوردار است و برای رفع موانع و مشکلات کسب و کار و   اشتغال   باید ضمن ایجاد اتحاد و همدلی به مقوله آموزش بیش از پیش توجه کنیم.

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها