مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در مراسم غبار روبی قبور شهدای گمنام شهرستان بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت : محرم و شهدا یادآور حماسه بزرگ پیروزی حق بر باطل در تاریخ بشری است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۲۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید زین العابدین رضوی در جمع معلمین و دانش آموزان در مراسم غبارروبی قبور شهدا، بیان داشت : محرم و یاد شهدایادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است.

رضوی گفت: تحقیقاً یکی از مهمترین امتیازات جامعه جمهوری اسلامی ایران بر دیگر جوامع اسلامی، این است که جامعه ایران، برخوردار از خاطره عاشوراست.

وی اظهار کرد: حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.

وی تاکید کرد: آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت، به طوری که شهادت و شهادت طلبی الگوی شهدا و ایثارگران ما در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده و هست و دلدادگی و پایبندی به مرام سید و سالار شهدا در سلوک و طریق زندگی آنان پیدا و آشکار است و چنانکه امام خمینی(قدس سره الشریف) می فرماید:(انقلاب اسلامی ایران پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است).

وی در پایان افزود: به تأسی از شهدای دانش آموز و جمله رهروان راستین نهضت حسینی، از بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره می جوئیم.

ارسال نظرات