خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام عباس اوتارخانی به عنوان رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین منصوب و از تلاش های حجت الاسلام موسی صفی خانی رییس پیشین این مرکز تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۱۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ، به نقل از روابط عمومی  دفتر امام جمعه قزوین متن حکم به این شرح می باشد: 

إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللّهِ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلاَةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلاَّ اللّهَ فَعَسَى أُوْلَئِكَ أَن يَكُونُواْ مِنَ الْمُهْتَدِينَ (توبه آیه 18)

 جناب حجت الاسلام آقای عباس اوتارخانی

با عنایت به تخصص، تجربه و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم شما را به مدت دو سال به عنوان «رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین» منصوب می کنم.

نظر به اهمیت جایگاه مسجد در اسلام و نقش آن در بالندگی و رشد معنوی جامعه و احساس نیاز بیش از پیش به تمرکز تمامی امور مربوط به مسجد اعمّ از سخت افزاری و نرم افزاری در یک مرکز تخصّصی، امید می رود با استفاده از تخصص و تجربه و به کار گرفتن دانش مدیریتی و مشاوره با صاحب نظران و همراهی با دستگاه های ذیربط مقدمات نیل به این هدف را فراهم نمایید.   

 

همچنین آیت الله عابدینی با اهدای لوح تقدیری از تلاش های حجت الاسلام صفی خانی رییس پیشین مرکز رسیدگی به امور مساجد تجلیل به عمل آمد.

در این تقدیرنامه آمده: همت استوار و کار ماندگار جنابعالی در امر نظام بخشی به امور مساجد استان قزوین که موجب بهره وری بیشتر از فضای ملکوتی این مکان مقدس شده شایسته تشکر و تقدیر است. این خدمات ارزشمند مصداق بارز باقیات صالحات است که برکات آن در دنیا و اضعاف آن در آخرت شامل شما خواهد شد.

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها