خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: رزمایش الی بیت المقدس 4 با حضور 26 گردان شامل بیت المقدس، کوثر، امام علی و امام حسین و با حضور گردانهای تخصصی الی بیت المقدس در استان سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۸۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، اسحاق هراسانیان در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان سمنان برگزار شد، از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 4 خبرداد و اظهار داشت: استان سمنان بر اساس سناريوهاي از پيش تعيين شده در روزهاي 14 و 15 آبان ماه مجري برگزاري مرحله اول رزمايش بزرگ الي بيت المقدس 4 در سه شهرستان شاهرود، دامغان و سمنان است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه افزود: رزمایش الی بیت المقدس با حضور 26 گردان شامل بیت المقدس، کوثر، امام علی و امام حسین و با حضور گردانهای تخصصی الی بیت المقدس برگزار خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در شهرستان شاهرود با حضور شش گردان از جمله 5 گردان بيت المقدس و يك گردان كوثر و يك گردان امام حسين(ع) و در شهرستان دامغان 5 گردان الي بيت المقدس ودر سمنان نيز سه گردان الي بيت المقدس و يك گردان كوثر به اجراي رزمايش و صبگاه مشترك خواهند پرداخت.

هراسانیان با اشاره به اینکه رزمايش الي بيت المقدس 4 با حضور 6 هزار و 500 نفر بسيجي در سراسر استان طي دو مرحله برگزار مي شود، گفت: در صبحگاه مشترك اين رزمايش نيز حدود 10 هزار نفر از بسيجيان از اقشار مختلف از جمله ادارات و كارمندان و دانش آموزي برگزار مي شود.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین تصریح کرد: مرحله دوم رزمايش الي بيت المقدس در شهرستان هاي گرمسار، ميامي، آرادان، سرخه و مهديشهر در تاريخ 21 و 22 آبان ماه برگزار مي شود.

هراسانیان تاكتيك هاي عمومي اين رزمايش را مقابله با ناآرامي ها، كنترل معابر وصولي، امداد و نجات در همه تاكتيك ها عنوان كرد و افزود: برنامه هاي هلي برن و ضدهلي برن،‌دفاع از كوي و بررزن و دفاع ثابت و تأخيري و عمليات تأخيري مبتني بر پدافند غيرعامل در همه رزمايش ها مشترك است.

وی، مقابله با ناآرامی‌ها، هلی برن و ضد هلی برن، دفاع تاخیری، دفاع ثابت، کنترل معابر، امداد و نجات، مقابله با حوادث و سوانح و... را از جمله تاکتیک های اجرایی در این رزمایش عنوان کرد و افزود: آمادگي براي اجراي منويات رهبري و ارتقاي توان رزم بسيجيان از جمله مهمترين اهداف برگزاري رزمايش است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، اصولي كه براي اين رزمايش طراحي شده است را قدرت بازدارندگي و تداوم حيات و زندگي برشمرد و گفت:‌ بسیجیان استان سمنان در این رزمایش، میزان توان و آمادگی خود برای مقابله با تهدیدات دشمن را به نمایش می‌گذارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها