خبرهای داغ:
در نشستی با حضور سرپرست مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
در جلسه ای با حضور دکتر اسماعیل زاده ؛ رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین وضعیت صنایع الکترونیک و مشکلات واحد های دانش بنیان استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۷۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج ازقزوین ، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین " وضعیت صنایع الکترونیک و دانش بنیان استان قزوین با حضور دکتر اسماعیل زاده سرپرست مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین روز دوشنبه چهارم آبان ماه سال 1394 در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد.

 

این نشست با هدف هدایت و حمایت از واحدهای فناور در مرکز رشد، بررسی نحوه ارائه خدمات قابل ارایه به شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مراکز رشد از جمله آموزش و مشاوره، حمایت‌های مالی و نحوه ارتباط با صنعت برگزار شد. 

دکتر اسماعیل زاده در این نشست کمبود نقدینگی و بازاریابی و فروش محصولات را از مهمترین و بیشترین مشکلات واحد های مستقر در مرکز رشد دانست و افزود: برگزاری جلسات تخصصی با حضور صاحبان واحد های دانش بینیان یکی از راهکار های تاثیر گذار در زمینه رفع مشکلات این واحد های خواهد بود.

در ادامه این نشست مدیران هر یک از این واحد ها    دیدگاههای خود را بیان کردند که  کمبود نقدینگی– درصد سود بالای تسهیلات بانکیعدم توانایی دررقابت با واحد های بزرگ در بازار یابی و فروش محصولات- واردات بی رویه محصولات مشابه تولید آنها از مهمترین مشکلاتی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها