خبرهای داغ:
همزمان با گرامیداشت روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، دانشجو و سایر شهدای آبان و آذر ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۶۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایثار واحد قزوین، یکصد و 56 شهید آبان و آذر ماه قزوین و حومه مربوط به عملیات‌‌های پیروزمند محرم، والفجر 4، نصر 8، نصر 9، طریق‌القدس و مطلع‌الفجر می‌باشد که طی دوران 8 سال دفاع مقدس در این ماه‌ها به شهادت رسیدند.
همچنین یکصد و 67 نفر از والدین شهدا که طی آبان و آذر ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند، یاد و خاطره آنان همزمان با این یادواره گرامی داشته می‌شود.
در این یادواره، حجت‌الاسلام سیدحسن موسوی‌موینی، امام جمعه محمدیه پیرامون فداکاری‌های شهدا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و فرهنگ ایثار و شهادت به سخنرانی خواهد پرداخت.
این یادواره، پنج‌شنبه 14 آبان ماه سال جاری از ساعت 14:30 تا 16 در حسینیه امامزاده حسین(ع) با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره فوق در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت خواهند کرد.

 

 

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها