خبرهای داغ:
سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: با توجه به تکميل بودن خطوط درون شهري پذيرش در اين خطوط تا اطلاع ثانوي مقدور نيست.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۵۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ، به نقل از روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، عبدالعلي دربندي زاده عنوان کرد: برخي از رانندگان تاکسي هاي گردشي متقاضي فعاليت در خطوط تاکسيراني درون شهري هستند که با توجه به تکميل ظرفيت اين خطوط تا اطلاع ثانوي از پذيرش تاکسيرانان در خطوط معذوريم.
وي عنوان کرد: در صورتي که به هر دليلي در خطوط درون شهري جاي خالي ايجاد شود، تاکسيرانان گردشي مي توانند درخواست خود مبني بر فعاليت در خطوط تاکسيراني درون شهري را به سازمان ارائه دهند تا پس از بررسي تصميم گيري لازم انجام شود.
سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: درخواست تاکسيرانان گردشي مبني بر فعاليت در خطوط تاکسيراني در کميته خطوط مورد رسيدگي قرار مي گيرد.
دربندي زاده خاطرنشان کرد: تاکسيرانان متقاضي فعاليت در خطوط تاکسيراني مي توانند نتيجه بررسي درخواست خود در کميته خطوط و واحد بازرسي را از طريق اين واحدها پيگير باشند.
وي يادآور شد: تمام تلاش کارکنان و تاکسيرانان تحت نظارت اين سازمان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است تا بتوانيم با تسهيل در ترددهاي درون و برون شهري آنان رضايت شهروندان را جلب کنيم.

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها