همزمان با هفته بسیج دانش آموزی،نهضت دخترانه"ما زنده ایم" در قالب یادواره شهدا در دبیرستان معارف اسلامی صدرا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۴۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محسن لطف الهی صبح امروز در مراسم یادواره شهدا که در قالب نهضت دخترانه" ما زنده ایم" با حضور فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات دبیرستان صدرا برگزار شد،ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی،اظهار داشت: شهید حسین فهمیده آن کوچک بسیار بزرگ که رهبر فرزانه انقلاب آن را رهبر ما نامید ،نماد ایستادگی،صبر و ایثار برای دانش آموزان این نسل است.

وی با بیان اینکه امروز همه جهانیان نه در مقابل شهید فهمیده به تنهایی ایستاده اند بلکه در مقابل ایده ها و تفکرات او ایستادگی می نمایند،گفت: شهید حسین عذیری و محمد رضا فتح آبادی و بیست و یک شهید دانش آموز دیگر شهرستان بیجار به تاسی از شهید حسین فهمیده به صورت داوطلبانه سنگر علم و دانش را رها کرده و جهت حمایت از ولایت فقیه و دفاع از ارزش های انقلابی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند.

مدیر آموزش و پرورش بیجار با تاکید بر اینکه ،آوازه شهدای دانش آموز دیار بیجار گروس،اگر چه کمتر از شهید حسین فهمیده نیست ،بلکه اسوه های صبر و استقامتی هستند که اگر لیاقت آن را داشته باشیم آنها را بفهیم از زلال بیکران صداقت درسی را می آموزیم.

ندای مرگ بر آمریکا نماد استقامت و ایستادگی ما در برابر استکبار است

لطف الهی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان ،گفت: فردا تمامی دانش آموزان دیار گروس ،همزمان با سراسر کشور برای ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی و احیای آرمان های حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و برای نهضتی که رهبر انقلاب پیامبر گونه آن را هدایت کرده است،با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا به زیاده خواهی های دشمنان نه می گویند.

وی تاکیدکرد: ماهیت انقلاب اسلامی و شهدای ما ،چیزی جز ایستادگی در برابر تفکرات ددمنشانه دشمنان و استکبار و ترویج خوبی ها ومکتب سرخ تشیع و معارف ناب اسلامی نیست.

مدیر آموزش و پرورش بیجار در ادامه گفت: اگر جاهای برای گرفتن حقمان با خیلی از جهانخواران در نهایت فرصت سر میز مذاکره نشستیم به معنای آن نیست که خواسته باشیم از آرمان های امام و شهدا عدول کرده باشیم زیرا ماهیت دشمنان ما که همان ددمنشی ،شمرگری و خولی گری است برای ما اثبات شده است و در مقابل آنها با تاکتیک های خاص خودمان باید ایستادگی نمائیم.

وی بااشاره به اینکه با برگزاری این یادواره شهدا در محضر شهدا هستیم،بیان داشت:شهیده فهمیده ها و معصومه آبادها برای ابقای دین اسلام و ترویج ارزش های اسلامی،جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

لطف الهی خاطر نشان کرد: دوری از تعصب های بی جا،اتحاد و همبستگی ،حرکت در مسیر شهدا و پیروی از ولایت فقیه،مانند خواری در چشم دشمنان انقلاب و نظام است.

مدیر و آموزش و پرورش بیجار با اشاره به زندگینامه معصومه آباد دختری که در سن 17 سالگی در دوران دفاع مقدس به عنوان امدادگر هلال احمر به همراه سه تن دیگراز بانوان درجاده اندیمشک آبادان به اسارت دشمنان بعثی درآمدند،گفت:با وجود تاریخ دوران دفاع مقدس ،ثابت شده است شمر، خولی و حرمله و آتش به خیمه های سالار شهیدان،فقط مربوط به سال 61 هجری نبود،بلکه افرادی هم هستند در حال حاضر نماد آنها در مبارزه با انقلاب و نظام هستند و سعی آنها سست کردن ایمان و روحیه خودباوری مردم است.

وی تاکید کرد: پیروی از ولایت فقیه،حرکت در مسیر شهدا،استقامت در مقابل تهدیدات دشمنان با بصیرت و آگاهی،مهمترین راهکار مقابله با دشمنان انقلاب و نظام است

ارسال نظرات