در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح ا... از اعزام دویست نفر از دانش‌آموزان دختر از مدارس محدودة ناحیه روح ا... در شهر یزد به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۴۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: صبح امروز سه شنبه 12 آبان ماه ، 200 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی از ناحیه 2 آموزش و پرورش استان یزد با بدرقه مسئولین آموزش و پرورش، سپاه و والدین دانش آموزان در قالب 5 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب کشوراعزام شدند.

سید اسد ا... امامی گفت:  سفر راهیان نور با همکاری و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج روح الله و اداره آموزش وپرورش ناحیه دو یزد انجام می گردد.

وی نقش کاروان‌های راهیان نور را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم دانست و افزود: اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌تواند آن‌ها را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن مصون نگه دارد.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

گفتنی است این دانش آموزان که از مدارس شاهد ناحیه 2، دکتر محمد طاهری و ملک ثابت اعزام شدند طی این اردوی سه روزه از مناطق عملیاتی فتح المبین، اروند رود، شلمچه و دهلاویه بازدید خواهند کرد و از نزدیک با رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا خواهند شد. 

 


ارسال نظرات