نماینده ولی فقیه در استان در نمایشگاه کتاب چهارمحال‌وبختیاری

استقبال مردم استان از نمایشگاه کتاب برای من لذت بخش بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه دوشنبه 11 آبان ماه از دهمین نمایشگاه کتاب در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌ استان دیدن کردند و با ناشران و نویسندگان کتاب درباره آخرین تحولات بازار نشر و تازه‌های تألیف و ترجمه کتاب به گفتگو پرداختند
کد خبر: ۸۵۸۹۰۳۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام و المسلمین نکونام در این دیدار با ابراز رضایت از نمایشگاه امسال کتاب اظهارکرد: من وقتی ترافیک مسیر نمایشگاه که نشئت گرفته از استقبال و علاقه مردم استان به کتاب را مشاهده کردم، بسیار خوشحال شدم و این صحنه برایم بسیار لذت بخش بود.

امام جمعه شهرکرد با یادآوری اینکه استقبال کم‌رنگ مردم از نمایشگاه کتاب سال‌های گذشته یکی از دغدغه‌های ناشران و مسئولان بود تصریح‌کرد: خوشبختانه امسال با تبلیغاتی که صورت گرفت و مردم در جریان اهمیت و ضرورت این امر بسیار مهم قرار گرفتند، امسال شاهد استقبال بسیار خوب از نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اعلام رضایت غرفه‌داران از استقبال مردمی و فروش کتاب‌ها تصریح‌کرد: از این تعداد غرفه‌ای که ما دیدن کردیم، تمام غرفه‌داران از حضور مردم و استقبال و فروش کتاب‌ها ابراز رضایتمندی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام استقبال خوب مردم از نمایشگاه کتاب را مایه مباهات و بالندگی دانست و خاطرنشان‌کرد: برای من لحظه‌ای خوشایندتر از این لحظه، حضور در نمایشگاه و مشاهده استقبال مردم استان از این رویداد فرهنگی نیست.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان در تشریح عوامل استقبال مردم از نمایشگاه‌های کتاب تصریح‌کرد: علت این استقبال مردم از نمایشگاه آن است که کتاب عامل رشد فکر، فرهنگ و ارتقاء همه جانبه جامعه محسوب می شود و جامعه‌ای که با کتاب مأنوس باشد، آن جامعه حتماً در مسیر رشد و تعالی قرار دارد اما جامعه‌ای که از کتاب دور باشد، باید از آینده خود نگران باشد.

در این بازدید دو و نیم ساعته که آقای کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده ولی فقیه در استان را همراهی می‌کرد، غرفه‌داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه توضیحاتی در خصوص تازه‌های نشر و فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه چاپ کتاب بیان کردند

ارسال نظرات
آخرین اخبار