به همت بسیج دانش آموزی تنگستان؛

یادواره شهید حسین فهمیده و 25 شهیید فرهنگی و دانش آموز تنگستان برگزارشد+ تصاویر

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس استان بوشهر گفت: فرمانده و الگوی تمام دانش آموزان ایران اسلامی شهید فهمیده است که باید از آن بزرگوار تاسی بجوییم و در تمام حرکات و مسیر هایی که انتخاب می کنیم سیره آن شهید والا مقام را مورد توجه قرار دهیم.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۲۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سرهنگ محمد صابر در یادواره 25 شهید فرهنگی و دانش آموز تنگستان که در دبیرستان مطهری شهر اهرم برگزار شده بود گفت: شهدا از فرهنگیان و دانش آموزان همواره انتظار دارند که بهترین نخبه دنیا باشند و در راه نخبه شدن  دست نیاز و احتیاجشان هرگز به سمت استکبار جهانی دراز نشود .

وی با اشاره به اینکه تمام فرماندهان ما از دانشگاهها به سمت جبهه های نبرد حق علیه باطل سرازیر شدند افزود: امروز مدرسه و دانشگاه باید سنگر دفاع از تفکر انقلابی شود و این تفکر ناب است که ایران اسلامی را در تمام پیچ و خم های دوران عمر گهر بار خود نجات داده است.

وی تاکید کرد:  عزت و سربلندی ما در گروه حرکت در مسیر ولایت فقیه و دفاع از آن خواهد بود کما اینکه در دوران انقلاب اسلامی و با گذشت بیش از 36 سال از عمر این انقلاب سکان داری نظام  الهی ما به دست ولایت فقیه است و باید همواره آن را به عنوان راز ماندگاری انقلاب نگهبان باشیم و نگذاریم که دشمنان انقلاب اسلامی خدشه ای به آن وارد کنند.

 

در این آیین فرمانده سپاه تنگستان نیز طی سخنانی برگزاری یادواره شهدا را تجلي بصيرت، ايثار و شهامت دانست و خاطر نشان کرد: تبيين سيره شهداي معلم و دانش آموز و حفظ ارزش هاي انقلاب و دفاع مقدس وظيفه اي همگاني به ويژه براي مسئولان شهرستاني است.

سرهنگ محمد علی ملاکی ادامه داد: تنگستان 8 شهيد معلم و 17 شهيد دانش آموز را تقديم انقلاب اسلامي کرده است.

ارسال نظرات