خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی در یادواره شهدای دانشجویی نهبندان:

امروز جهاد اقتصادی محوری ترین جهاد ما با دشمن است

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه همگان باید از از سیره شهدا الگوگیری کنیم، گفت: امروز جهاد در همه زمینه ها وجود دارد که مهمترین آن جهاد اقتصادی است.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۱۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام صفایی کارشناس مذهبی در پنجمین یادواره شهدای دانشجویی نهبندان که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد با اشاره به ویژگی های شهید و جهاد در راه خدا از دیدگاه قرآن کریم، اظهارداشت: همگان باید از شهدای والا مقام درس و الگوگیری کنیم.

وی افزود: در آموزه های دینی برای جهاد ویژگی های مختلفی بیان شده است و امروزه جهاد در تمام زمینه ها وجود دارد که یکی از آنها جهاد اقتصادی است.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: در زمینه جهاد اقتصادی اگر ما از کالاهای داخلی استفاده کنیم و برای خرید کالاهای داخلی تبلیغ کنیم در این جهاد نقش ایفا کرده ایم.

صفایی با اشاره به اینکه شهدا به بالاترین درجه رسیدند گفت: شهدا از بهترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند و ماندگار شدند.

مهدی هاشم زهی رئیس دانشگاه پیام نور نهبندان هم در این مراسم گفت: این یادواره شهدا پنجمین یادواره شهدای دانشجویی شهرستان نهبندان است که تمام دانشگاه های و بسیج دانشجویی شهرستان در برگزاری آن نقش داشته اند.

وی افزود: برگزاری یادواره ها و مراسم گرامیداشت یاد شهدا در انتقال ارزش ها به نسل جوان و قشر دانشجو بسیار مهم و نقش آفرین است.

گفتنی است خاطره گویی، مداحی و عزاداری و پخش کلیپ از دیگر بخش های این یادواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها