مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشگاه علم و هنر برگزارشد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی شهید احمد کاظمی دانشگاه علم و هنر، در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۹۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: این مراسم که با حضور مسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی برگزارشد با تقدیر از زحمات مسئول قبلی پایگاه و اهدای لوح یادبود به وی همراه بود.

در این مراسم مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، "سید حسین راسخی" با تاکید بر اینکه دیگر مرزهای گذشته قابل اتکا نیست گفت: دانشجوی بسیجی باید هم‌طراز با انقلاب رشدکند و سعی در تبدیل گفتمان بسیج به گفتمان انقلاب نماید.
همچنین مسئول سابق بسیج دانشجویی طی سخنانی، ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه، تاکید کرد: بسیجی نباید محافظه‌کار باشد و نباید با تغییر دولت مواضع و دیدگاه‌های خود را عوض‌کند.

معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه، "حسین دهقان" نیز با اشاره به نقش مؤثر بسیج در محیط دانشگاه خواستار انجام کارها با هم‌افزایی شد و افزود: هر تشکلی می‌تواند بار بر زمین مانده‌ای را تقبل‌کند تا تداخلی بین برنامه‌ها ایجادنشود.

در ادامه مسئول جدید بسیج دانشجویی، "محمد جواد موته"، هدف بسیج دانشجویی دانشگاه را دوری از بی‌برنامگی و تربیت نیروی هم‌طراز انقلاب و آموزش این نیروها عنوان‌کرد.

در پایان از زحمات فرمانده سابق، "عبادالله نصری"، با تقدیم یک لوح یادبود تشکر و حکم فرماندهی موته قرائت‌شد.


SAM-4426-1.jpg

SAM-4418-1.jpg

SAM-4422-1.jpg

SAM-4433-1.jpg

SAM-4442-1.jpg

SAM-4456-1.jpg

SAM-4470-1.jpg

SAM-4473-1.jpg
 

SAM-4478-1-(1).jpg
ارسال نظرات
آخرین اخبار