منتخبی از فیلم های برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور پرشور دانشجویان، طلاب و جوانان استان در مهدیه سنندج به نمایش در آمد.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۷۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منتخبی از فیلم های برگزیده چهارمین و پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور پرشور دانشجویان، طلاب و جوانان استان با همکاری و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، کانون شهید ورمقانی و مهدیه سنندج به مدت 2 شب در مهدیه سنندج به نمایش در آمد.

امین مرادی ، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: 10 و 11 آبان ماه 94 مراسم سوگواری جوانان حسینی ویژه دانشجویان، طلاب و جوانان سنندجی در محل مهدیه سنندج همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

وی افزود : در این برنامه علاوه بر اکران فیلم های برگزیده عمار، حجت الاسلام و المسلمین سادات رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کردستان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین فرزی معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان به ایراد سخنرانی پرداخته و جوانان حسینی نیز در مراسم عزاداری شرکت کردند.

مرادی تصریح کرد :با توجه به فراخوان ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از جشنواره های بسیار ارزشمند در حوزه سینما و به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان و علاقه مندان به موضوعات جشنواره، پخش منتخبی از آثار چهارمین و پنجمین دوره برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار نیز در این برنامه به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب علاقه مندان در روز اول برگزاری افزود : انشاء ا... با توجه به درخواست های صورت گرفته به زودی آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار توسط حوزه هنری استان کردستان در پردیس سینمایی بهمن سنندج نیز اکران می گردد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با توجه به اعلام فراخوان ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار که تا 25 آبان ماه 94 می باشد؛افزود: از فیلمسازان استان که متناسب با موضوعات این جشنواره آثار ارسال نمایند به صورت کامل توسط حوزه هنری استان حمایت صورت خواهد گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش خوایم نمود تا آثار راه یافته به بخش نهایی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار که دیماه 94 درتهران برگزار می گردد همزمان در سنندج نیز اکران گردد.

ارسال نظرات