خبرهای داغ:
همزمان با ایام سوگواری سید الشهدا(ع) و شهادت شهید فهمیده، دسته عزاداری و زنجیر زنی هیئت عاشقان ولایت حوزه شهید ورزنده در قالب میقات صالحین با حضور حلقه های شجره طیبه صالحین بر پا شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۴۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم عزاداری بسیجیان حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع)، بسیجیان عضو 60 حلقه شجره طیبه صالحین در رده سنی نوجوان و جوان و پیشکسوت با برپایی دسته عزاداری، ایام حزن و اندوه آل الله را به محضر امام زمان(عج) و حضرت معصومه(س) تسلیت گفتند.

بسیجیان حاضر در این مراسم تحت عنوان عبرت های عاشورا و با شعار "بسیجی، فهمیده است"، ابتدا در گلزار شهدا حلقات صالحین تشکیل داده و به بحث در مورد زوایای قیام امام حسین(ع) پرداختند.

سپس حجت الاسلام سید مومن موسوی سرمربی شجره طیبه صالحین حوزه شهید ورزنده به بیان نکاتی در مورد عنصر امر به معروف و نهی از منکر در قیام امام حسین(ع) پرداخت.

در ادامه این مراسم بسیجیان حوزه شهید ورزنده در حالی که باران رحمت الهی در حال ریزش بود، باحضور فرماندهان، مربیان، سرگروهان و متربیان حلقات صالحین و گروهی از مردم و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از گلزار شهدا تا حرم مطهر، به صورت دسته های سینه زنی و زنجیر زنی حرکت نمودند.

حجت الاسلام امیر زاده معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) و کمالی جانشین فرمانده، حجت الاسلام جوشقانیان معاون تعلیم و تربیت ناحیه امام حسین(ع) حضور داشتند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها