آسمان تهران نیمه ابری در پاره ای نقاط غبار صبگاهی و وزش باد و همچنین دربخش هایی از شمال شرق و مرکز کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۳۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، بر اساس خروجي آخرين مدل هاي هواشناسي طي امروز از شدت فعاليت سامانه بارشي فعال بر روي كشور، كاسته شده و تنها در بخش هايي از شمال شرق و بخش هايي از مركز كشور بارش پراكنده رخ خواهد داد و سپس اين سامانه از كشور خارج شده و به دنبال آن افزايش نسبي دما در اغلب مناطق كشور رخ خواهد داد.

همچنين امروز به سبب جريانات مرطوب جنوبي، افزايش ابر، وزش باد ، رگبار باران، گاهي رعدوبرق در استان بوشهر، مناطق جنوبي فارس و خوزستان و برخي نقاط استان هرمرزگان پيش بيني مي شود.

لازم به ذكر است در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه به سبب سكون نسبي هوا، افزايش آلاينده هاي جوي در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت دور از انتظار نخواهد بود.

همچنين طي روز چهارشنبه درياي خزر و بخش هاي خليج فارس مواج پيش بيني مي شود. از بعدازظهر پنج شنبه موج جديدي از سمت غرب وارد كشور خواهد شد كه بتدريج سبب افزايش ابرناكي، وزش باد و بارندگي درغرب و جنوب غرب كشور خواهدشد.

آسمان تهران امروز نیمه ابری در پاره ای نقاط مه صبگاهی و بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر خواهیم داشت.همچنین فردا آسمان تهران نیمه ابری در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی و وزش باد  پیش بینی می شود.

دراین راستا آسمان البرز نیمه ابری در پاره ای نقاط مه صبحگاهی و بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر را خواهیم داشت.همچنین آسمان البرز فردا کمی ابری در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

بیشینه وکمینه دمای هوای تهران به ترتیب 10 و 3 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
ارسال نظرات