به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، معاونین فرهنگی پرورشی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه و جمعی از مسئولین محلی آيين صبحگاه مشترک و زنگ ایثار و شجاعت در دبیرستان شهید فرهاد صفا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۱۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
علی اکبر حسنان فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت سرخه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از سرخه اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، معاونین فرهنگی پرورشی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه و جمعی از مسئولین محلی آيين صبحگاه مشترک و زنگ ایثار و شجاعت در دبیرستان شهید فرهاد صفا برگزار شد.

وي خاطرنشان كرد: این برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش اموزی با حضور دانش آموزان بسیجی در دبیرستان شهید فرهاد صفا برگزار شد.

در اين آيين محمد احسانی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان و از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و از پیشکسوتان فرهنگی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 26 شهید دانش آموز و 4 شهید فرهنگی شهرستان سرخه، حضور دانش آموزان در جبهه های 8 سال دفاع مقدس را از افتخارات آنان دانست و تقدیم 36000 شهید دانش‌آموز را سندی بر این مدعا برشمرد.

وی ادامه داد: بیان رشادت ها و فداکاری های دانش آموز شهید، حسین فهمیده او را اسوه فداکاری و گذشت معرفی کرد و در خصوص زندگی ایشان تا نحوه شهادت با دانش اموزان سخن گفت.

این رزمنده دفاع مقدس با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی از دانش آموزان خواست در کنار تحصیل علم و دانش سنگر مسجد را حفظ کنند و برای شرکت در محافل مذهبی و معنوی برنامه ریزی داشته باشند.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید


ارسال نظرات
پر بیننده ها