خبرهای داغ:
به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود مراسم اربعین شهدای فاجعه منا در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۱۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به سخن رهبر انقلاب در خصوص فاجعه منا بیان کرد: موسسه فرهنگی بین الحرمین طبق فرمایش مقام معظم رهبری نخواهدگذاشت این حادثه به دست فراموشی سپرده شود.

مسئول موسسه فرهنگی بین الحرمین با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند : اندکی بی احترامی به حجاج جهوری اسلامی ایران عکس العمل سخت و خشن ایران را در پی خواهد داشت بیان داشت: اقتدار رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران باعث شد که حکومت آل سعود در مقابل ملت بزرگ ایران سر خم کند.

وی بيان كرد: مراسم اربعین شهدای فاجعه منا ویاد و خاطره شهدای قرآنی این فاجعه و به ویژه « حاج محسن حاجی حسنی کارگر و حاج حسن دانش» قاریان بین المللی قرآن کریم در شاهرود در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن اسدی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) و با حضور فراگیران و دانشجویان این موسسه فرهنگی برگزار گردید.

نائب رئیس اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان در پایان حکومت آل سعود را در رابطه با اداره حرمین شریفین و خانه کعبه بسیار نالایق دانست و اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله با ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) نسل تمامی ظالمین جهان و حامیانشان ریشه کن می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها