برگزاری راهپیمایی ضد استکباری روز 13 آبان با محوریت دانش آموزان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کردستان گفت:در راهپیمایی امسال جنبش دانش آموزی استان متولی اصلی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود و روز 13 آبان با محوریت دانش آموزان می باشد.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۰۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حمید عذیری امروز در جمع در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار داشت: 13 آبان ثمره تلاش دانش آموزان انقلابی است و باید ارزش های این روز که با موج استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا همراه است به نسل جوان جامعه منتقل شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان گفت: انجمن اسلامی ثمره ی 13 آبان است که یک حرکت جنبشی و صنفی است که میزان فعالیت ها در این راستا مجهول بوده و دلیل آن عدم توجه جریان کشوری به اتحادیه های دانش آموزی است و این جریان به صورت خودجوش و بدون سازماندهی کشوری آغاز شد.


وی گفت: انجمن های اسلامی دانش آموزان کردستان در سال 78 رسما فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز بعد از 16 سال در تمام شهرستانها این جنبش فعال است.

وی با اشاره به وجود 160 دفتر انجمن اسلامی در دبیرستان‌های متوسطه اول و دوم سطح استان گفت: وظیفه ما جریان سازی فضای انقلاب و جریان سبک زندگی اسلامی در داخل مدارس است.

عذیری در ادامه سخنان خود به راهپیمایی 13 آبان در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در چند سال اخیر راهپیمایی ضد استکباری روز 13 آبان با محوریت دانش آموزان انجام نمی شود و نسل جوان جامعه با این مبانی ضد استکباری کمتر آشنا شده اند.

وی افزود: برای راهپیمایی امسال جنبش دانش آموزی استان متولی اصلی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود و برنامه های متنوعی برای این روز در نظر گرفته شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان از 3 برنامه محوری این اتحادیه خبر داد و گفت: در راهپیمایی روز 13 آبان با موضوع استکبارستیزی با تأکید بر حرکت‌های جنبشی دانش‌آموزی حضور خواهیم داشت.

عذیری با اشاره به اینکه این کار مبتنی بر 2 اصل تربیت حماسی و تولیدی است، گفت: ما بر تربیت حماسی دانش‌آموزان تمرکز داریم تا بعد دیگر آن نیز به تبع خود را نشان بدهد.

وی از حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان امسال خبر داد و گفت: 2 تریبون آزاد ویژه ی بانوان و آقایان در میدان آزادی و 3 نمایشگاه دانش‌آموزی دایر خواهد شد که در این راهپیمایی نگاه ما مبتنی بر شعار مرگ بر آمریکا است.



ارسال نظرات