خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از بهسازی یک سوم کانال هرنجی در این منطقه جنوبی خبرداد و گفت: همزمان با بارش های فصلی اکیپ های عملیات عمرانی در آماده باش شبانه روزی هستند.
کد خبر: ۸۵۸۸۷۸۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: کانال هرنجی به طول 3 هزار متر از مهمترین کانال های شمالی جنوبی منطقه 20 است که بهسازی آن با پیشرفت حدود 30 درصدی در حال اجراست.

کتانباف با اشاره به اینکه 5 جبهه کاری خیابان های سلمان فارسی، شهید رحیمی، شهید قمی و میادین نارنج و بشارت فعالیت می کنند، ادامه داد: در زمان های بارندگی اکیپ های عملیاتی به صورت شبانه روزی فعال هستند تا بحران های احتمالی به موقع کنترل و مدیریت شود.

وی به لزوم ساماندهی و اصلاح شبکه جمع آوری آب های روان تاکید کرد و افزود: بخش اعظمی از آب کانال های فرعی شمال و غرب شهرری نظیر فیروزآباد، شهید لسانی، مسلم ابن عقیل، بلوار امام حسین(ع) و جاده قم وارد این کانال اصلی می شود.

شهردار منطقه 20 لوله گذاری و ترمیم پوشش های بتنی در مسیرهای عبوری را از عملیات عمرانی بهسازی کانال هرنجی برشمرد.

بر اساس این گزارش کانال هرنجی از کانال های اصلی منطقه 20 است که از میدان نماز آغاز می شود و با عبور از خیابان شهید غیبی، میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، پیاده راه ضلع شمال، میدان نارنج، سلمان فارسی و ضلع شرق حرم به کمربندی شهید آوینی می رسد.

ارسال نظرات