رئیس هیئت ورزشی سربازان نیروهای مسلح گفت: هفتمین دوره ازرقابت های ورزشی سربازان نیروهای مسلح در 13 رشته ورزشی از 26 آبان ماه تا 28 دی ماه سال جاری به میزبانی نیروهای مسلح برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۸۷۸۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاري بسيج، سردار سیدحمید صدرالسادات در جلسه هماهنگی با مسئولان هیئت های ورزشی سربازان نیروهای مسلح، افزود:هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ارج نهادن به مقام سرباز، تقویت روحیه اخوت و برادری و ارتقاء سطح آمادگی جسمانی کارکنان وظیفه در سطح نیروهای مسلح است. 

وی با اشاره به سطح مسابقات ورزشی سربازان طی سال های اخیر از نظر کمی و کیفی ارتقا یافته است، اظهارکرد: و هفتمین دوره از این مسابقات نیز به واسطه حضور نخبگان و قهرمانان ورزشی سربازامسال هرچه با شکوهتر و با کسب نتایج بهتر، برگزار خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مسئولیت اصلی برگزاری مسابقات ورزشی سربازان نیروهای مسلح به عهده هیئت های ورزشی است، انتظار داریم کیفیت این دوره از مسابقات نسبت به سال های گذشته افزایش یابد.

رئیس هیئت ورزشی سربازان نیروهای مسلح افزود: این دوره از مسابقات ورزشی امسال در 13 رشته با حضور ارتش ، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت دفاع برگزار می شود.

سردارصدرالسادات، از قطعی شدن زمان برگزاری و میزبانی هریک از مسابقات ورزشی خبر داد و گفت: مسابقات دو استقامت، تیراندازی و کشتی به میزبانی ناجا، مسابقات فوتسال، تکواندو و دارت نیز به میزبانی سپاه پاسداران خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسابقات کاراته و شنا به میزبانی وزارت دفاع برگزارمی شود، اظهار کرد:ارتش نیز میزبانی مسابقات والیبال، آمادگی جسمانی، طناب کشی، جودو و تنیس روی میز را به عهده گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا ضمن اطلاع رسانی از برگزاری این مسابقات، شاهد حضور بیشتر نخبگان و ورزشکاران سرباز نیروهای مسلح در هفتمین دوره این رقابت های باشیم.
ارسال نظرات