خبرهای داغ:
با توجه به فرارسيدن ايام 13 آبان و همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار، وي‍ژه برنامه استكبار ستيزي تحت عنوان " مراسم آييني «مرگ بر آمريكا» و برائت از شيطان بزرگ " با حضور استاتيد بلندپايه در مسجد سيد اصفهان برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۹۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، يكي از مهمترين شعارهاي انقلاب اسلامي از آغاز تاكنون مسئله استكبار ستيزي و مقابله با ظلم و استبداد جهاني بوده كه همواره به واسطه آن قدرت هاي پوشالي جهان، پس از انقلاب تاكنون مشكلات بسياري به خاطر همين مسئله براي جمهوري اسلامي ايران به وجود آورده اند.

با توجه به فرارسيدن ايام 13 آبان و همزمان با حوادث اخيري كه پس از مسئله برجام در جامعه رخ داده است، وي‍ژه برنامه استكبار ستيزي تحت عنوان " مراسم آييني «مرگ بر آمريكا» و برائت از شيطان بزرگ " با حضور استاتيد بلندپايه در مسجد سيد اصفهان برگزار مي شود.

سخنرانان اين برنامه،آيت الله كاظم صديقي،حجت الاسلام پناهيان، حسن رحيم پور ازغدي، حجت الاسلام دكتر عبدالله الدقاق (از بحرين)، حجت الاسلام الشيخ وائل العلي (از حزب الله لبنان) و دكتر سهيل اسعد (از آمريكاي لاتين) هستند.

گفتني است،این ویژه برنامه استکبارستیزی و برائت از شيطان بزرگ، از روز سه شنبه 12 تا روز جمعه 15 آبان و از ساعت 18 و 30 دقیقه در مسجد سید اصفهان و با حضور جمعي از مردم انقلابي اصفهان برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها