ظهر امروز؛

شهرستان خاش میزبان دو شهيد گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: ظهر دوشنبه شهرستان خاش میزبان 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۷۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگپاسدار  محمد مهرجان در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاري مراسم تشییع و استقبال 2  شهید دوران دفاع مقدس در شهرستان خاش خبر داد و اظهار كرد: مردم شهرستان خاش پیوند عمیقی با شهداء و فرهنگ شهادت دارند و همواره استقبال گسترده‌ای از برنامه‌های مربوط به شهدا دارند.

وي افزود: اين مراسم دوشنبه ساعت 12 ظهر در محل كانون فرهنگي ورزشي جوانان ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش واقع در خيابان بسيج برگزار خواهد شد.

سرهنگ مهرجان گفت: پس از مراسم استقبال و تشيع، پيكر پاك اين دو شهيد والامقام را جهت خاكسپاري به دانشگاه ولايت ايرانشهر خواهند برد.

وي با بیان اینکه تشییع شهداء باعث افزایش معنویت جامعه می‌شود، تصريح کرد: برگزاری برنامه‌های مربوط به شهدا بر فضای عمومی جامعه تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد و باعث افزایش معنویات در جامعه می‌شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش اذعان كرد: دشمنان هجمه‌های زیادی را در ابعاد مختلف بر علیه کشور ما راه انداخته‌اند که یکی از برنامه‌های آنها در بحث اعتقادی است و باید مراقب این دسیسه‌ها باشیم.

وی خاطرنشان كرد: برگزاری مراسمات تشییع شهدا، آیین‌های انس با شهدا و همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیار مهمی در خنثی‌کردن دسیسه‌ها و هجمه‌های دشمنان دارد.

سرهنگ با بيان اينكه ميزباني و استقبال شايسته مردم شهرستان خاش از اين دو شهيد تجديد بيعتي دوباره با آرمان‌های شهدا و امام شهدا باشد، تاكيد كرد: مردم شهید پرور شهرستان خاش خودشان را برای استقبالی گرم و در خور شان مقام شهيدان از دو شهید گمنام در اين شهرستان آماده می‌کنند.ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار