خبرهای داغ:
رییس گروه برنامه ریزی تربیت بدنی اموزش و پرورش قزوین:

با تصویب شورای ورزشی استان می توان در روزهای پنجشنبه برنامه های شادی آفرین در مدارس اجرا کرد

رییس گروه برنامه ریزی تربیت بدنی اموزش و پرورش قزوین گفت: با تصویب شورای ورزشی استان می توان در روزهای پنجشنبه برنامه های شادی آفرین در مدارس اجرا کرد.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۳۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین جلسه شورای ورزشی استان با حضور رئیس گروه برنامه‌ریزی تربیت‌بدنی دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

دامرودی رئیس گروه برنامه‌ریزی تربیت‌بدنی دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در این جلسه گفت: اجرای بسیار خوب و زیبایی برنامه نرمش صبحگاهی در دبستان حضرت رقیه(س) قزوین گویای فعالیت شایسته حوزه تربیت بدنی استان است.

وی افزود: طرحهایی که در حال حاضر در مدارس انجام می شود قبلاً نیز در مدارس ما برگزار می گردید، لیکن کاری که دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش انجام داد، این طرح ها را ساماندهی کرد و به آنها شکل بخشید.

نماینده معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اجرای این نوع طرح ها و برنامه ها در مدارس از اهمیت خاصی برخوردار است، اجرای این طرحها یک فرصت مطلوب است، لیکن شکل اجرا و کیفی بودن آنها مهم است که یک فرصت محسوب خواهد شد، اما اگر این طرح ها به صورت ناقص برگزار بشود، یک تهدید است.

دامرودی یادآور شد: معلمان تربیت بدنی همانند سایر معلمان باید براساس برنامه فعالیت نمایند، شیوه سنتی فعالیت معلمان تربیت بدنی در مدارس اشتباه است و باید اصلاح شود، اگر مشارکت والدین را در اجرای طرح افزایش بدهیم یک فرصت است، باید زمینه ای فراهم شود تا این طرح ها موجب تقویت هویت ملی دانش آموزان بشود، با اجرای این طرحها و برنامه ها، نشاط و امید را به مدارس منتقل می کنیم و موجب افزایش امید و نشاط در خانواده ها خواهد شد.

نماینده معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت های معاونت تربیت بدنی کشور تصریح کرد: ماموریت اصلی معاونت تربیت وزارت آموزش وپرورش توانمندسازی درس تربیت بدنی است، با تصویب شورای ورزشی استان می توان در روزهای پنجشنبه هر هفته برنامه های شادی آفرین در مدارس قزوین به صورت پایلوت اجرا کرد.

این مقام مسئول در پایان از اجرای مطلوب برنامه های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تشکر و قدردانی نمود.

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها