جلسه ستاد یادواره شهید صادق گنجی در سپاه دشتستان برگزار شد

جلسه ستاد یادواره شهید صادق گنجی با حضور مدیران و مسئولین ادارات در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان برگزار شد
کد خبر: ۸۵۸۸۵۳۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان،فرمانده سپاه حضرت جوادلائمه(ع) دشتستان،در این جلسه گفت:امسال بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه همه سخنرنی ها و فعالی ها مبارزه با توطئه های آمریکا است و در استان بوشهر نیز دو شهید پیشتاز در زمینه مبارزه با جریان تکفیری به نامه های شهیدان گنجی و ابراهیمی وجود دارد که در جهت انتقال افکار و فعالیت های آنها به نسل جوان تلاش خواهد شد.

سرهنگ پاسدار نعمت الله غلام پور افزود:گروه داعش همان تکفیری هایی هستند که صادق گنجی را به شهادت رساندند و امروز به نام داعش شناخته می شوند و تاکید رهبر نیز بر مبنای رسوایی اسلام آمریکایی است که توسط همین تکفیری ها اجرا می شود و روال کار در یادواره شهید صادق گنجی نیز بر اساس افشای اسلام آمریکایی به مردم است.

دبیر یادواره شهید صادق گنجی نیز اضافه کرد: در راستای این یادواره برای دانش آموزان فرا خوان مقاله گذاشته می شود و همچنین نشست ها و نمایشگاه هایی در خصوص جریان تکفیری و شناساندن اسلام آمریکایی به مردم برگزار می شود.

سید جواد مهدوی مرتضوی تصریح کرد:از کار های خوبی که تا قبل از برگزاری یادواره انجام می شود این است که آثار شهید صادق گنجی جمع اوری می شود و به صورت کلیپ و محصولات فرهنگی در اختیار علاقه مندان گذاشته می شود.

انتهای خبر

ارسال نظرات
آخرین اخبار