خبرهای داغ:
مانور پدافند غیرعامل دانش آموزی ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۲۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک علی ملکان مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی وشهادت حسین فهمیده عنوان کرد: ایام سال مملو است از رشادت های ملت بزرگ ایران در پاسداری از انقلاب اسلامی وحراست از این دستاورد عظیم حضرت امام راحل، بدیهی است که مبنای این رشادت ها مبارزه با استکبار جهانی وبه خصوص امریکای جنایت کار است.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک  افزود:این هفته نیز از خون ملت ایران در مبارزه با استکبار گلگون است که سهم دانش آموزان چشمگیر تر می باشد، چرا که با شهادت شهید فهمیده شروع و تا تسخیر لانه ی جاسوسی ادامه میابد.

وی ادامه داد: صبح امروز پدافند غیرعامل دانش آموزی و اقدامات ایمنی وامدادی در مواقع بروز حوادث طبیعی همچون زلزله ویا آتش سوزی با حضور مسئولین شهری در دبیرستان حضرت امام خمینی(ره) انجام شد.

ملکان افزود:در این مانور آموزش ها وتدریس دروس امداد رسانی و خود امدادی برای دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است که جز اولویت ها محسوب می شود ودر این صورت است که می توانیم در حوادث طبیعی تلفات جانی ومالی را به حداقل ممکن برسانیم.

6001/ت20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها