خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه قم با خانواده شهید مدافع حرم+عکس

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با خانواده شهید مجید مختاری فر از شهدای حرم دیدار کرد .
کد خبر: ۸۵۸۸۵۱۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم به همراه جمعی از معاونین سپاه استان قم با حضور در منزل شهید مجید مختاری فر از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام احمد ولی زاده، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در این دیدار طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دين و اسلام است و هرچه بيشتر اين برنامه‌ها ترويج شود، اسلام ترويج شده است.

وي افزود: شهدا متعلق به فرد، گروه،حزب و جناحي نيستند، همانگونه كه اسلام متعلق به يك قوم و گروه نيست.

حجت‌الاسلام ولی زاده خاطرنشان كرد: تكريم شهدا، تكريم خودمان است و پذيراي شهدا خود خداوند است و برگزاري چنين برنامه‌هايي در راستاي زدوده شدن زنگارها از قلب و جان ماست.

خانواده معظم شهید مجید مختاری فر نیز در این دیدار با بیان ویژگی های شهید جوانان و آحاد مردم شهید پرور و ولایت مدار را ادامه راه و روش شهداء و اطاعت از فرامین رهبری سفارش و توصیه نمودند.

گفتی است در این دیدار حسین مشرفیان معاون نیروی انسانی، علیرضا ظهرابی معاون عملیات وجمعی از معاونین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز سردار احمدی را همراهی می کردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار