مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی خبر داد
مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی از برگزاری اجتماع بزرگ دانشگاهیان مشهد در گرامیدشات روز ۱۳آبان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۰۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هادی باادب امروز در نشست خبری 13 آبان که در محل ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی برگزار شد، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نقطه عطفی در مبارزه با استکبار جهانی دانست.

وی به فاجعه منا اشاره کرد و با توجه به همزمانی 13 آبان امسال با چهلم قربانیان بیان داشت: جنبش دانشجویی در ۱۳آبان امسال حادثه منا را پیگیری می‌کند.

وی به راه‌های نفوذ دشمن از عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: نفوذ فرهنگی دشمن از طریق همان فرهنگ منحط غرب است.

با ادب خاطرنشان کرد: محتوای استکبار ستیزی جنبش دانشجویی مبتنی بر فرمایشات رهبر انقلاب و شناساندن بسترهای نفوذ و اختلاف افکنی دشمن است و بسیج دانشجویی این مطالبه را از مسئولین دارد که اجازه نفوذ فرهنگی را به دشمن ندهد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی یکی از راه‌های نفوذ سیاسی را اختلاف افکنی دانست و افزود: دانشجویان با بصرت ما نسبت به را های نفوذ سیاسی دشمن آگاهی دارند.

وی به نفوذ اقتصادی دشمن اشاره کرد و ابراز داشت: دوران پسا برجام نباید بستری برای ورود کالاهای خارجی و نفوذ اقتصادی دشمن از این طریق باشد.

با ادب برگزاری گفت وگوهای آزاد در محیط دانشگاه را جزء استراتژی بسیج دانشجویی برشمرد.

وی در پایان از برگزاری اجتماع بزرگ دانشگاهیان مشهد در گرامیدشات روز ۱۳آبان خبر داد و گفت: این اجتماع بزرگ ساعت هشت صبح روز ۱۳ آبان در میدان بسیج مشهد همراه با دیگر اقشار مردم برگزار می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها