خبرهای داغ:
در جلسه برنامه ريزي مراسم ۱۳ آبان طبس عنوان شد:

دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان طبس

مراسم ۱۳ آبان در طبس، روز چهارشنبه با تجمع در ميدان امام خميني(ره) رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و با راهپيمايي تا محل مسجد جامع و قرائت قطعنامه ادامه یابد.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۹۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدي اخوان صفار معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس در جلسه برنامه ريزي مراسم ۱۳ آبان روز دانش آموز، این روز را يادآور حوادث مهم در تاريخ انقلاب اسلامي دانست و خاطرنشان كرد: سه واقعه مهم در روز۱۳ آبان رخ داده است.

وی اظهار کرد: در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ امام خميني (ره) به دست عمال رژيم شاه دستگير و به تركيه تبعيد شد، در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ تظاهرات دانش آموزان در اعتراض به دخالت هاي آمريكا در مقابل دانشگاه تهران به خاك و خون كشيده شد و در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ دانشجويان مسلمان پيرو خط امام لانه جاسوسي آمريكا را تسخير كردند.

اخوان صفار افزود: ۱۳ آبان از جمله روزهاي پرفروغ ايران است كه در تاريخ به ثبت رسيده و ياد آن همواره بزرگ و سربلند است. تسخير سفارت آمريكا به قدري مهم بود كه امام آن را انقلاب دوم ناميد.


وی ادامه داد: در شرايط كنوني نيز به رغم حصول توافق هسته اي، دشمني هاي آمريكا با ملت ايران همچنان ادامه دارد و لازم است مراسم ويژه روز ۱۳ آبان به بهترين نحو و باشكوه تمام برگزار شود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي طبس نیز در این جلسه با تكذيب برخي شايعات پيرامون برگزاري مراسم سيزده آبان گفت: از نظر ما آمريكا همچنان شيطان بزرگ است و به آتش كشيدن پرچم هاي ننگين آمريكا و اسرائيل طبق روال هر ساله انجام خواهد شد.

در اين جلسه پس از شور و مشورت اعضاي حاضر مقرر شد مراسم ۱۳ آبان در روز چهارشنبه با تجمع در ميدان امام خميني (ره) رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و با راهپيمايي تا محل مسجد جامع و قرائت قطعنامه ادامه يابد. اقامه نماز ظهر و عصر پايان بخش مراسم خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها